Награды
Награды
Доверие Клиентов, безопасность и высокое качество предоставляемого обслуживания - именно, прежде всего, благодаря этим свойствам с 2009 года ИТАКА является лидером на польском туристическом рынке. А многочисленные награды и отличия доказывают, что постоянное повышение стандартов, индивидуальный подход и забота о Клиенте неизменно являются важнейшими отличающими свойствами фирмы. Позиция № 1 в Польше обязывает!
Nagrody
Superbrands 2014/15ITAKA otrzymała tytuł Superbrands i Created in Poland Superbrands 2014/15 przyznawany najsilniejszym markom na polskim rynku. Badanie przeprowadził instytut badawczy ARC Rynek i Opinia, a laureaci zostali wyłonieni w Procesie Certyfikacji, w którym wzięło udział aż 15 tysięcy respondentów. |
Najcenniejsza Polska MarkaITAKA jest najcenniejszą marką turystyczną w Polsce – w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek opublikowanego przez „Rzeczpospolitą” znalazła się na 31 miejscu. Wartość marki Itaka w 2014 r. wyceniono na 406,9 miliona złotych, czyli o 22% więcej niż przed rokiem. ITAKA jest jedyną firmą z branży turystycznej, która znalazła się w tym prestiżowym zestawieniu. Marki uszeregowano według ich wartości. W porównaniu z zeszłym rokiem ITAKA awansowała aż o 7 miejsc. W 2013 roku zajmowała 38 miejsce, teraz wskoczyła na 31. Z kolei w zestawieniu najmocniejszych marek w kategorii „Usługi", ITAKA zajęła 4 miejsce. Ranking wartości marek przeprowadzany przez Rzeczpospolitą to jedyne takie zestawienie w Polsce. W rankingu, oprócz wyników sprzedaży, brana jest przede wszystkim pod uwagę siła oddziaływania – moc marki. W tegorocznej edycji w zestawieniu znalazło się 330 polskich marek, których łączna wartość szacowana jest na 61,5 miliarda złotych. |
Złote i Kryształowe Godło European Trusted Brands 2013Biuro Podróży ITAKA zostało po raz szósty z rzędu uhonorowane tytułem European Trusted Brand. Tym razem do rąk lidera polskiej turystyki trafiły obie statuetki – Złote i Kryształowe Godło! Badanie European Trusted Brands prowadzone przez Reader’s Digest wraz z firmą Wyman Dillon Ltd. UK jest nie tylko jednym z największych, ale też najbardziej wiarygodnym sondażem konsumenckim w Europie. Tytuł European Trusted Brand cieszy wyjątkowo, gdyż ankietowani sami wpisują w puste pole formularzy markę zasługującą na zaufanie w danej kategorii. Główną ideą konkursu jest wolność wyboru dokonywanego przez respondentów, bez narzucania im czy sugerowania czegokolwiek. Ankietowani w każdej z kategorii mogli wskazać tylko jedną markę, którą darzą zaufaniem, polecają, i z której sami korzystają. W tegorocznej edycji badania europejscy konsumenci wskazali ponad 79 000 marek. |
Jakość Roku 2012Skuteczna realizacja polityki jakości, klarowność stosowanych procedur, wysoki stopień zaangażowania kadry w osiąganie celów jakościowych, dbałość o zapewnienie najwyższej jakości oferowanych produktów i usług oraz efektywność zarządzania organizacją – wysokie standardy działalności ITAKI w odniesieniu do wymienionych kryteriów sprawiły, że firma otrzymała tytuł „Jakość Roku 2012”. Konkurs „Jakość Roku” promuje przedsiębiorstwa i postawy, których celem jest osiągnięcie jak najwyższej jakości w biznesie. Organizatorem konkursu jest Fundacja Qualitas, a nagrody przyznaje niezależna kapituła. Pod uwagę brane jest wiele wskaźników, m.in. systemy ISO, wewnętrzne systemy kontroli jakości, certyfikaty, atesty czy zaangażowanie pracowników w system kontroli jakości. |
Dobra Marka 2012DOBRA MARKA 2012 – Jakość, Zaufanie, Renoma – to wyróżnienie, w kategorii Biura Podróży, przyznała ITACE redakcja Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. Tytuł trafia do najbardziej dynamicznych i najlepiej rozpoznawalnych marek na rynku polskim. Program prowadzony jest pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk, a jego celem jest określenie wartości, aktywności i rozpoznawalności marek. Przeanalizowano m.in. pozycję rynkową, siłę marki, jakość produktu lub usługi oraz stopień zaufania konsumentów. |
Wielka Perła Polskiej Gospodarki 2012Jubileuszowy X Ranking Pereł Polskiej Gospodarki przyniósł ITACE tytuł Wielkiej Perły Polskiej Gospodarki. To jedyna firma z branży turystycznej, jaka znalazła się w zestawieniu. Wielkie Perły, to firmy o przychodach co najmniej 1 mld zł, a wynik rankingu to efekt badań prowadzonych przez Instytut Nauk Ekonomicznych PAN. Jak wybierane są „Perły”? Ranking jest unikatowy w skali światowej. Firmy wybierane są według 7 wskaźników, opartych na teorii mikroekonomicznej: dynamika przedsiębiorstwa, rentowność obrotu, ogólny poziom zadłużenia, stopa zwrotu na aktywach, stopa zwrotu na zainwestowanym kapitale, łączna produktywność kapitału ludzkiego, rzeczowego i finansowego oraz wydajność pracy. Po wprowadzeniu wszystkich danych, uszeregowaniem firm zajmuje się komputer, na podstawie specjalnie opracowanego algorytmu. To badanie jakościowe, wolne od subiektywnych sądów. |
Złote Godło European Trusted Brands 2012Złote Godło European Trusted Brands po raz kolejny przyznano ITACE. ITAKĘ, jako biuro podróży najbardziej godne zaufania, w badaniu przeprowadzanym przez Reader’s Digest, najczęściej wskazywali mężczyźni, osoby do 30-tego roku życia oraz posiadające rodzinę z dziećmi do lat 15-tu. |
Laur Konsumenta 2012Laur Konsumenta trafił do ITAKI po raz szósty. Jest on przyznawany na podstawie szeroko zakrojonego sondażu konsumenckiego. ITAKA zajęła w nim pierwsze miejsce w kategorii „Biura podróży”, uzyskując jednocześnie dużą przewagę nad konkurencją. Świadczy to o stałej, wysokiej popularności marki, rozpoznawalności, ale także pozytywnym odbiorze i stabilności. |
Konsumencki Lider Jakości 2012Złote godło Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii "Biura Podróży" konsumenci przyznali ITACE. Zadecydowała o tym ciekawa oferta, solidność, jakość usług. Wśród osób wskazujących ITAKĘ znaleźli się głównie ludzie młodzi, pomiędzy 25 a 34 rokiem życia. ITAKA kojarzy im się z biurem godnym zaufania, wymarzonymi wakacjami w ciepłych krajach i słonecznymi plażami. Badanie miało na celu zdobycie wiedzy o jakości produktów i usług, zbudowanie rankingu, zdefiniowanie segmentów produktów i usług o zróżnicowanym poziomie jakości. W rezultacie wyłoniono liderów jakości w poszczególnych kategoriach produktowych. Jednocześnie wyniki badania wskazują także na stopień świadomości marki i jej rozpoznawalność. Pod uwagę wzięto opinie 1692 respondentów. Badanie zrealizowano w ramach ogólnopolskiego, promocyjnego programu konsumenckiego, prowadzonego przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. |
Superbrands Polska 2012Już po raz drugi Biuro Podróży ITAKA otrzymało prestiżowy tytuł „Superbrands Polska”, co oznacza, że to zdecydowanie jedna z najsilniejszych marek na polskim rynku. W tym roku wyróżnienie cieszy jeszcze bardziej, gdyż na wybór wpływ mieli także Klienci, którzy oceniali marki w internetowym badaniu konsumenckim. Tradycyjnie, decyzję podejmowali niezależni eksperci z Rady Marek. Pod uwagę wzięto przede wszystkim rozpoznawalność, unikalny charakter oferowanych korzyści oraz siłę więzi z klientami, a także wyniki internetowego badania konsumenckiego, przeprowadzonego na próbie 2 700 osób. |
Wielka Perła Polskiej Gospodarki 2011Już po raz dziewiąty Instytut Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk i Oficyna Wydawnicza „Rynek Polski” - wydawca anglojęzycznego miesięcznika „Polish Market” ogłosiły ranking „Pereł Polskiej Gospodarki”. Specjalna lista najbardziej efektywnych polskich przedsiębiorstw powstaje w oparciu o takie wskaźniki jak: przychód z całokształtu działalności gospodarczej, dynamika przychodów, rentowność sprzedaży, zadłużenie, stopa zwrotu brutto w aktywach, stopa zwrotu netto na kapitale własnym i wydajność pracy. Na ponad dwa tysiące przebadanych firm, ostre kryteria ekonomiczne spełniło jedynie 197. Wśród nich znalazła się również ITAKA. |
Dobra Strona TurystykiSerwis www.itaka.pl uznano za najlepszą stronę biura podróży w Przeglądzie Dobra Strona Turystyki 2011. Co roku laureatów wybiera zespół praktyków i ekspertów z branży internetowej. Zgłoszone do konkursu witryny oceniane są pod kątem funkcjonalności i użyteczności, estetyki oraz treści. Wręczenie certyfikatów i statuetek odbyło się 19 października na Tour Salon 2011, podczas konferencji e-marketingowej Travel 2.0. |
Honorowa Odznaka Ministra Sportu i TurystykiBiuro podróży ITAKA zostało wyróżnione Odznaką Ministra Sportu i Turystyki. Honorowe odznaczenie "Za Zasługi dla Turystyki" z rąk Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki - Katarzyny Sobierajskiej odebrał Wiceprezes Itaki - Piotr Henicz. |
Laur Klienta 2011Złoty Laur Klienta już po raz piąty trafił do Biura Podróży ITAKA. To szczególne wyróżnienie, ponieważ przyznawane na podstawie badań konsumentów. Świadczy więc nie tylko o popularności marki, ale także uznaniu wśród klientów i wysokiej jakości oferowanych usług. „Laur Klienta” to jeden z najszerzej zakrojonych sondaży konsumenckich w Polsce. W tegorocznej edycji ankietowano telefonicznie, przez Internet oraz metodą face to face w centrach handlowych i na głównych ulicach największych miast. Liczba głosów, oddanych przez respondentów na daną markę, zdecydowała o kolejności. W kategorii „Biura Podróży” zwyciężyła ITAKA. Sondaż organizowany jest przez grupę Pro-Media, wydawcę ”Rzecz o Biznesie”- dodatku ukazującego się na łamach Rzeczypospolitej. |
Złote Godło European Trusted Brands 2011Już po raz 11, w badaniu European Trusted Brands, przeprowadzanym przez Reader’s Digest, ankietowani wskazali marki, którym ufają najbardziej. Złote Godło w kategorii „Biuro Podróży” otrzymała ITAKA. Złote Godło European Trusted Brands 2011 przyznawane jest markom spontanicznie wskazywanym przez konsumentów, jako Najbardziej Godne Zaufania. Stanowi także dowód na trwałe oraz sile relacje danej marki z jej klientami. Wśród nagrodzonych w innych kategoriach znaleźli się m.in.: Volkswagen, Sony, Nokia, Visa czy TVN. European Trusted Brands to jedno z największych oraz szeroko zakrojonych badań konsumenckich. W 11 edycji wzięło udział 33 005 respondentów z 16 krajów, w tym 956 osób z Polski. |
Polska Jakość 2011Biuro Podróży ITAKA zostało laureatem programu „POLSKA JAKOŚĆ 2011”. To dowód uznania za sukcesywne podnoszenie jakości produktów oraz usług, a także gwarancja spełniania najwyższych standardów. Konkurs skierowany jest przede wszystkim do firm, dla których dbałość o jakość produktów, usług czy standardów zarządzania, stanowi jeden z ważniejszych elementów rozwoju. Jego celem jest promowanie przedsiębiorstw wyróżniających się na polskim rynku oraz polskich rozwiązań. Laureaci wyłaniani są w trzech kategoriach: produkt, usługa, innowacja. |
Top Marka 2011ITAKA została uhonorowana tytułem TOP MARKA 2011, w kategorii Biura Podróży. Wyróżnienie to jest przyznawane w ramach ogólnopolskiego konkursu Laur Konsumenta. „Top Marką” nagradzane są brandy o szczególnej pozycji w swojej branży: popularne oraz wysoko oceniane przez Klientów. ITAKA już od lat jest jedną z najlepiej postrzeganych marek w całym programie Laur Konsumenta. |
Najcenniejsza Polska MarkaW VII już edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek ITAKA po raz kolejny uplasowała się na najwyższym miejscu wśród biur podróży zajmując 62 miejsce (awans o 5 pozycji w stosunku do ubiegłorocznej edycji) oraz zanotowała wzrost wartości marki o 23 %, z 188,9 mln złotych w roku ubiegłym do 231,6 mln złotych w roku 2010. Ranking wartości marek przeprowadzany przez Rzeczpospolitą to jedyne takie zestawienie w Polsce. W rankingu oprócz wyników sprzedaży brana jest przede wszystkim pod uwagę siła oddziaływania – moc marki. W tegorocznej edycji przeanalizowano dane finansowe i dokonano szczegółowego badania opinii konsumentów 330 marek, których łączna wartość szacowana jest na ponad 61 mld złotych. |
Złoty Laur Klienta 2010Już po raz czwarty z rzędu Biuro Podróży ITAKA zostało uhonorowane złotym Laurem Klienta w kategorii „Biura podróży”. Wyróżnienie to, przyznawane na podstawie badań konsumentów, świadczy o stałej, wysokiej popularności marki, jej rozpoznawalności, a także pozytywnym odbiorze. „Laur Klienta” to szeroko zakrojony sondaż konsumencki, którego celem jest wyłonienie marek najwyżej cenionych przez Polaków. W tegorocznej edycji badania pod uwagę wzięto przede wszystkim wyniki ogólnopolskiego badania ankietowego oraz głosowania czytelników „Rzeczy o Biznesie” – dodatku do „Rzeczpospolitej” – współorganizatora konkursu. Jego wyniki natomiast potwierdzają stabilność, popularność oraz wysoką jakość usług oferowanych przez Itakę. |
Najwyższa Jakość 2010Za najwyższy standard wypoczynku i sportowej aktywności, bogatą i różnorodną ofertę, miłą i kompetentną obsługę, niekwestionowaną pozycję lidera w branży oraz europejski standard zarządzania przedsiębiorstwem, certyfikat „Najwyższa Jakość” przyznano ITACE. O tym wyróżnieniu zdecydowała Kapituła Konkursowa działająca pod patronatem Wielkopolskiego Stowarzyszenia Badań nad Jakością w Poznaniu. Decyzja o nadaniu certyfikatu podejmowana jest na podstawie dokumentacji danej firmy, wewnętrznego audytu jakościowego, a także opinii rynkowych i organizacji odpowiedzialnych za ochronę środowiska. Swoimi działaniami Wielkopolskie Stowarzyszenia Badań nad Jakością stara się wspierać rozwój najlepszych przedsiębiorstw, wskazywać produkty oraz usługi wysokiej jakości oraz promować ideę dobrego zarządzania. |
Róża Kolumba 2010Katalog Itaka&Gala „Podróże w stylu gwiazd” został wyróżniony w kategorii „Premium” w konkursie na najlepszy katalog biura podróży „Róża Kolumba 2010”. Katalog doceniony został nie tylko przez Klientów, ale i kapitułę konkursu „Róża Kolumba 2010”, organizowanego przez redakcję „Wiadomości Turystycznych”. Eksperci z różnych dziedzin (agent turystyczny, prawnik, redaktor, grafik, przedstawiciel izby turystycznej, pilot) oceniali 45 nadesłanych katalogów pod kątem zgodności z prawem, przejrzystości, a także wygody użytkowania oraz zawartych w nich informacji praktycznych i krajoznawczych. |
Top Marka 2010Itaka znalazła się w wąskim gronie odznaczonych tytułem TOP MARKA 2010 w kategorii „usługi”. W ocenie brano pod uwagę popularność marki na przestrzeni ostatnich pięciu lat. Odznaczenie ITAKI tytułem TOP MARKA 2010, potwierdza wysoką świadomość i wartość marki wśród polskich odbiorców. |
Diament Forbesa 2010Biuro Podróży ITAKA znalazło się w prestiżowym gronie DIAMENTÓW FORBESA 2010 - firm, które w ostatnich trzech latach najbardziej dynamicznie zwiększały swoją wartość. W rankingu Diamentów Forbesa, opracowanym we współpracy z firmą Dun&Bradstreet, pod uwagę wzięto wyniki finansowe, wartość majątku oraz potencjał każdej z firm. ITAKA zwyciężyła na Opolszczyźnie w kategorii firm największych (powyżej 250 mln obrotu). |
Superbrands PolskaW V edycji projektu Superbrands, marka ITAKA została uznana za jedną z najsilniejszych marek na rynku polskim i otrzymała tytuł Superbrand Polska. Według The Superbrands Ltd. „Superbrand – to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące, emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których konsumenci pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.” Tytuł ten przyznawany jest od 15 lat na całym świecie (od 5 lat także w Polsce) i traktowany jako dowód na silną pozycję i rozpoznawalność wyróżnionych marek. Otrzymuje go jedynie 5% ogółu marek ocenianych przez konsumentów oraz Radę Marek. |
Perła Polskiej GospodarkiBiuro Podróży ITAKA, jako jedyna firma z branży „Turystyka – biura podróży”, zostało uhonorowane tytułem Dużej Perły Polskiej Gospodarki, w VII edycji rankingu organizowanego przez magazyn ekonomiczny „Polish Market” przy współpracy z ekonomistami Polskiej Akademii Nauk. Duże Perły to firmy o przychodach co najmniej 100 mln zł. Wśród nich ITAKA uplasowała się na 11. miejscu. To jedyne biuro podróży, które znalazło się w tym zestawieniu. Otrzymany certyfikat potwierdza przynależność do elitarnego grona przedsiębiorstw, które spełniły ostre kryteria ekonomiczne ustanowione przez ekonomistów z PAN. Pod uwagę wzięto 7 kryteriów efektywności: dynamika przedsiębiorstwa, rentowność obrotu, ogólny poziom zadłużenia, stopa zwrotu na aktywach, stopa zwrotu na zainwestowanym kapitale, łączna produktywność kapitału ludzkiego, rzeczowego i finansowego oraz wydajność pracy. |
Kryształowe Godło European Trusted Brands 2009Już po raz dziewiąty europejscy konsumenci wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. We wszystkich 16 krajach objętych badaniem European Trusted Brands 2009 respondenci wskazywali marki godne zaufania w 20 kategoriach globalnych, wspólnych dla wszystkich krajów. Dodatkowo, co roku marki wskazywane są również w kategoriach lokalnych. W tym roku w polskiej edycji badania lokalnych kategorii było 12. ITAKA otrzymała Kryształowe Godło w kategorii globalnej Biuro Podróży. Nagrodę tę otrzymują marki, które w badaniu uzyskały najwyższe notowania w czterech kryteriach: jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek, znajomość potrzeb klienta. Wśród zwycięzców w swoich kategoriach znalazły się również m. in. takie marki jak: Mercedes Benz, Sony, Master Card. European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzane w Europie przez Reader’s Digest. |
Platynowy Laur Klienta 2007Grupa Media Partner już po raz trzeci przeprowadziła badania które pozwoliły wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku. Okazało się, że Biuro Podróży ITAKA jest niekwestionowanym liderem branży turystycznej! Z uwagi na uzyskanie największej liczby głosów i pozytywnych ocen decyzją redakcji, Biuro Podróży ITAKA otrzymało prestiżowy Platynowy Medal Grand Prix Konkursu Laur Klienta 2007! To, do kogo powędrował tytuł rozstrzygnięto w oparciu o badania popularności marek, firm, produktów i usług na polskim rynku. Były to opinie społeczeństwa zweryfikowane ankietami oraz głosowaniem czytelników. Jury interesowała przede wszystkim znajomość produktu, marki, firmy oraz podstawowe opinie na ich temat. Dodatkowym warunkiem, koniecznym do otrzymania tytułu GRAND PRIX konkursu Laur Klienta 2007, było wcześniejsze zwycięstwo w tym programie poświadczone przyznaniem Złotego Lauru Klienta. |
Laur Konsumenta 2007Już po raz trzeci "Przegląd Gospodarczy", przeprowadził badania, które pozwoliły wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku. Okazało się, iż Firma ITAKA uplasowała się na I miejscu w kategorii „Biura Podróży”, uzyskując tym samym możliwość otrzymania ogólnopolskiego złotego godła „LAUR KONSUMENTA 2007”. Przyznanie tytułu rozstrzygnięto w oparciu o badania popularności produktów i usług na polskim rynku. Były to opinie społeczeństwa zweryfikowane ankietami. Badania miały na celu wyłonienie najwyżej cenionej przez klientów marki/produktu oraz wyrażenie uznania i popularności marki/produktu wśród Polaków. |
EuroproduktITAKA to pierwsze polskie biuro podróży nagrodzone w 2005 r. tytułem Europrodukt. Nagrodę przyznano ITACE w kategorii „usługa” za organizację wjazdów czarterowych, wycieczek i wczasów autokarowych. Program Promocyjno Gospodarczy EUROPRODUKT organizowany jest od 2000 roku w formie konkursu. Jego głównym celem jest wspieranie krajowych przedsiębiorstw na rynku polskim oraz poza granicami. Organizatorem konkursu jest Polskie Towarzystwo Handlowe, a patronem - Ministerstwo Gospodarki oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. |
Certyfikaty
Transparentny TouroperatorBiuro Podróży ITAKA otrzymało certyfikat „Transparentny Touroperator” przyznawany przez firmę analityczną TravelData. To prestiżowe wyróżnienie potwierdza stabilność finansową i wiarygodność ITAKI. Certyfikat przyznawany jest organizatorom turystyki na podstawie analizy ich sprawozdań finansowych, a sama inicjatywa ma na celu wyłonienie najbardziej wiarygodnych touroperatorów o stabilnej pozycji rynkowej. ITAKA stosuje przejrzystą politykę finansową i biznesową, a zdobyty certyfikat potwierdza jej stabilność oraz zwiększa zaufanie Klientów, Agentów oraz całego środowiska turystycznego. Aktualny certyfikat dostępny jest pod linkiem: |
Rzetelna FirmaRzetelna Firma to program prowadzony pod patronatem Krajowego Rejestru Długów, który ma promować rzetelnych przedsiębiorców, czyli sumiennie regulujących swoje zobowiązania. ITAKA należy do programu od 30 października 2009 r. Certyfikat Rzetelności to świadectwo wiarygodności, transparentności i rzetelności płatniczej. Aktualny certyfikat dostępny jest pod linkiem: |
Wyróżnienia
Najlepszy TouroperatorPort Lotniczy Rzeszów-Jasionka coraz wyraźniej zaznacza się na lotniczej mapie Polski – w roku 2013 obsłużył prawie 600 tys. pasażerów. Jeśli chodzi o turystów – najwięcej z nich podróżowało z ITAKĄ. Stąd też nagroda w kategorii „Najlepszy Touroperator”. ITAKĘ wyróżniono także w kategorii „Najlepszy Agent Sprzedaży Oferty Wakacyjnej”. Ta dobra współpraca sprawiła, że w ofercie ITAKI znalazły się kolejne kierunki z możliwością wylotów z Rzeszowa. |
Touroperator Roku 2013Touroperatorem Roku 2013, za największą liczbę odprawionych pasażerów z Portu Lotniczego w Bydgoszczy, zostało Biuro Podróży ITAKA. ITAKA co roku stara się nie tylko proponować swoim Klientom nowe, wakacyjne miejsca, ale także wyloty z jak największej ilości lokalnych portów lotniczych. Klienci zdecydowanie doceniają takie podejście i coraz częściej wybierają oferty kierując się także możliwością wylotu z najbliższego lotniska, jako dodatkowym kryterium. Najlepszy dowód to nagroda główna dla Touroperatora Roku 2013 za największą liczbę odprawionych pasażerów z Portu Lotniczego w Bydgoszczy dla Biura Podróży ITAKA oraz nagrody dla 3 Salonów Firmowych ITAKI za najlepszą sprzedaż wczasów z wylotem z Bydgoszczy wśród biur podróży, w kategorii „Lider sprzedaży”. |