ITAKA marką godną zaufania
European Trusted Brands to największe i najszerzej zakrojone badanie konsumenckie, przeprowadzane w Europie przez Reader’s Digest. W tym roku, ITAKA już po raz kolejny znalazła się w elitarnym gronie marek obdarzonych najwyższym zaufaniem konsumentów. Otrzymaliśmy Kryształowe Godło European Trusted Brands 2008 w kategorii „biuro podróży”. Kryształowe Godło European Trusted Brands 2008 otrzymują marki, które w badaniu uzyskały najwyższe notowania w czterech kryteriach: jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek, znajomość potrzeb klienta.
European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 r. i od tamtej pory jest ono co roku kontynuowane w kilkunastu krajach europejskich. Tym razem w badaniach wzięło udział ponad 23 500 respondentów z 16 krajów. Wskazali oni marki godne zaufania, które nagrodzone zostały Złotym i Kryształowym Godłem European Trusted Brands 2008.