Nr 1 wśród konsumentów
Tytuł "Superbrands Polska", Złote Godło European Trusted Brands i Złote godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2012, Laur Konsumenta i nominacja do konkursu Jakość Roku – to lista nagród, którymi w ostatnich dniach uhonorowano Biuro Podróży ITAKA. Wyróżnienia są szczególnie cenne, gdyż przyznane głosami konsumentów.
Tytuł "Superbrands Polska" trafił do ITAKI już po raz drugi. Tym razem niezależni eksperci z Rady Marek pod uwagę brali jednak nie tylko rozpoznawalność, unikalny charakter oferowanych korzyści oraz siłę więzi z klientami, ale i wyniki internetowego badania konsumenckiego, przeprowadzonego na próbie 2 700 osób.
Także Złoto Godło European Trusted Brands to wyróżnienie przyznane nam ponownie. ITAKĘ, jako biuro podróży najbardziej godne zaufania, w badaniu przeprowadzanym przez Reader’s Digest, najczęściej wskazywali mężczyźni, osoby do 30-tego roku życia oraz posiadające rodzinę z dziećmi do lat 15-tu.
Konsumenci zdecydowali także, że złote godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2012 w kategorii "Biura Podróży" należy się ITACE, która kojarzy im się z biurem godnym zaufania, wymarzonymi wakacjami w ciepłych krajach i słonecznymi plażami. Nie bez znaczenia była także ciekawa oferta, jaką posiada biuro, solidność i jakość usług.
Laur Konsumenta trafił natomiast do ITAKI po raz szósty. Jest on przyznawany na podstawie szeroko zakrojonego sondażu konsumenckiego. ITAKA zajęła w nim pierwsze miejsce w kategorii "Biura podróży", uzyskując jednocześnie dużą przewagę nad konkurencją. Świadczy to o stałej, wysokiej popularności marki, rozpoznawalności, ale także pozytywnym odbiorze i stabilności.
Wszystkie nagrody stanowią kolejny dowód na silną pozycję ITAKI na polskim rynku, jako firmy cieszącej się uznaniem, oferującej dobry standard usług i dbającej o relacje z Klientem. To również doskonała motywacja do dalszej pracy. Nie spoczywamy jednak na laurach ani przez chwilę – ITAKA została właśnie nominowana do konkursu Jakość Roku!