phone mobile mobile pin heart heart user user Biuro Podróży ITAKA Flag of Belarus airplane CB5DFB7F-C92F-41CB-9FB1-916D616FF3EC E0FBD33F-841B-452B-BF16-225B7D943904
>Новости>Zima 2011/2012 – podsumowanie sezonu

Zima 2011/2012 – podsumowanie sezonu

W tych dniach ITAKA dokonała podsumowania sezonu Zima 2011/2012. W porównaniu z sezonem Zima 2010/2011 ilość klientów wzrosła o blisko 18 %, natomiast obrót o ponad 10 %. Łącznie, w minionym sezonie zimowym z ITAKĄ wyjechało za granicę 74.506 turystów.

Na czele najlepiej sprzedających się destynacji znajdują się dwie Wyspy Kanaryjskie: Fuerteventura i Teneryfa. Standard hoteli i warunki pogodowe czynią z tych miejsc fantastyczną propozycję na wypoczynek rodzinny, czy wyjazd z przyjaciółmi. Tuż za nimi uplasowały się destynacje egipskie: Sharm El Sheikh i Marsa Alam, gdzie Klienci doceniają zarówno świetne warunki do nurkowania, jak i specyficzną, ustawioną specjalnie pod polskiego Klienta ofertę all inclusive. Wśród liderów Zimy 2011/2012 jest oczywiście także Kenia, która od kilku lat jest stałym punktem w naszej ofercie.  Z jednej strony fascynujące safari, świat zwierząt, Masajowie, a z drugiej - bezpieczeństwo i bardzo dobry poziom hoteli. Ponad 20 % wzrost sprzedaży ITAKA odnotowała na Goa i Dominikanie. Nowość sezonu Zima 2011/2012 - wenezuelska Margarita, spotkała się z oczekiwanym zainteresowaniem Klientów, co można uznać za duży sukces, przy tak szerokiej i różnorodnej ofercie, jaką prezentuje ITAKA. Największy wzrost odnotowano w sprzedaży takich destynacji jak Maroko, egipska Hurghada i Taba. Systematycznie rośnie też ilość Klientów zainteresowanych wyjazdami na Maderę w sezonie zimowym.
Aktualnie ITAKA przygotowuje katalog Zima 2012/2013, jak co roku planowane są nowe destynacje i najpiękniejsze plaże świata.

arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter