Kryształowe Godło European Trusted Brands 2009 dla ITAKI
Już po raz dziewiąty europejscy konsumenci wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. We wszystkich 16 krajach objętych badaniem European Trusted Brands 2009 respondenci wskazywali marki godne zaufania w 20 kategoriach globalnych, wspólnych dla wszystkich krajów. Dodatkowo, co roku marki wskazywane są również w kategoriach lokalnych. W tym roku w polskiej edycji badania lokalnych kategorii było 12.
ITAKA otrzymała Kryształowe Godło w kategorii globalnej Biuro Podróży. Nagrodę tę otrzymują marki, które w badaniu uzyskały najwyższe notowania w czterech kryteriach: jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek, znajomość potrzeb klienta. Wsród zwycięzców w swoich kategoriach znalazły się również m. in. takie marki jak: Mercedes Benz, Sony, Master Card.
European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzane w Europie przez Reader’s Digest. Pozwala na poznanie nastrojów społecznych mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze życie. Nagrody zostały wręczone podczas uroczystej Gali, która odbyła się 21 kwietnia w Warszawie w Galerii Porczyńskich.