Konsumencki Lider Jakości 2012
Konsumencki Lider Jakości 2012
Złote godło Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii "Biura Podróży" konsumenci przyznali ITACE. Zadecydowała o tym ciekawa oferta, solidność, jakość usług. Wśród osób wskazujących ITAKĘ znaleźli się głównie ludzie młodzi, pomiędzy 25 a 34 rokiem życia.
ITAKA kojarzy im się z biurem godnym zaufania, wymarzonymi wakacjami w ciepłych krajach i słonecznymi plażami.
Badanie miało na celu zdobycie wiedzy o jakości produktów i usług, zbudowanie rankingu, zdefiniowanie segmentów produktów i usług o zróżnicowanym poziomie jakości. W rezultacie wyłoniono liderów jakości w poszczególnych kategoriach produktowych. Jednocześnie wyniki badania wskazują także na stopień świadomości marki i jej rozpoznawalność. Pod uwagę wzięto opinie 1692 respondentów.
Badanie zrealizowano w ramach ogólnopolskiego, promocyjnego programu konsumenckiego, prowadzonego przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej.