Oferta wyprzedana. Sprawdź podobne dostępne oferty.
1. DZIEŃ
Zbiórka uczestników na lotnisku. Przelot do Miami. Transfer do hotelu. Nocleg.
2. DZIEŃ
Śniadanie. Do południa czas wolny, wypoczynek na słynnych plażach MIAMI. Wykwaterowanie. Transfer do portu. Zaokrętowanie. Wypłynięcie na Wyspy Bahama. Kolacja, nocleg.
3. DZIEŃ
Śniadanie. Przypłynięcie do NASSAU - obecnie stolicy archipelagu, dawnej siedziby piratów z bogatą i burzliwą historią. Wypoczynek lub wycieczka fakultatywna (za dodatkową opłatą na miejscu): przejazd do dzielnicy handlowej, postój przy wykutych w skale koralowej schodach Królowej Victorii, wjazd na punkt panoramiczny z widokiem na Nassau (winda za dodatkową opłatą). Kolejny postój przy XVIII-wiecznym forcie Fincastle, kształtem przypominającym wielki parowiec, następnie przejazd pod pochodzący z czasów napoleońskich Fort Charlotte, który wielokrotnie bronił miasta przed pirackimi atakami. Przed powrotem na statek przystanek na zdjęcia pod słynnym Atlantis Resort na Paradise Island - wyspie imponujących hoteli i kasyn oraz plaż i rozrywki. Kolacja. Wypłynięcie do Cococay. Nocleg
4. DZIEŃ
Śniadanie. Zacumowanie przy COCOCAY (transport na wyspę odbywa się łodziami motorowymi). Czas na relaks - tropikalne plaże z białym piaskiem i błękitne laguny Cococay to idealne miejsce, by cieszyć się urokami oceanu. Piesza wycieczka fakultatywna (za dodatkową opłatą na miejscu) po wyspie z lokalnym przewodnikiem, który opowie o czasach legendarnych piratów, ze słynnym Czarnobrodym na czele, a także o współczesnych przemytnikach i handlarzach nielegalnym towarem. Będzie też okazja, żeby zobaczyć iguany i pelikany w ich naturalnych siedliskach. Powrót na statek. Wypłynięcie w kierunku Key West. Kolacja, nocleg
5. DZIEŃ
Śniadanie. Przypłynięcie do KEY WEST, najdalej na południe wysuniętego terytorium USA połączonego z Florydą słynnym mostem-drogą US1. Wycieczka fakultatywna (za dodatkową opłatą na miejscu) - wizyta w zamienionym na muzeum domu Ernesta Hemingwaya, który napisał tutaj m.in.: "Komu bije dzwon", "Pożegnanie z bronią", "Śniegi Kilimandżaro". Następnie spacer urokliwymi uliczkami miasta, w czasie którego można zobaczyć m.in. letnią rezydencję Little White House prezydenta Trumana, targ, latarnię morską. Czas wolny - zwiedzanie indywidualne. Powrót na statek. Wypłynięcie do Miami. Kolacja, nocleg
6. DZIEŃ
Wyokrętowanie. Transfer do hotelu. DZIEŃ wolny na wypoczynek i indywidualne zwiedzanie Miami. Nocleg
7. DZIEŃ
Śniadanie. Wykwaterowanie. Transfer na lotnisko. Wylot do Polski
8. DZIEŃ
Przylot do Polski.
Informacje o statku: na pokładzie: bary, kawiarnie, restauracja, pizzeria, baseny, jacuzzi, sklep z upominkami, kasyno, dyskoteka, kino, centrum spa i fitness, plac zabaw dla dzieci, centrum dla młodzieży, taras słoneczny z leżakami, pokłady spacerowe, boisko do koszykówki, ścianka wspinaczkowa, całodobowa recepcja.
6 noclegów: 2 w hotelu *** w Miami: 2-os. pokoje (możliwość 1 dostawki) z łazienkami, 4 noclegi na statku: 2-osobowe kabiny wewnętrzne z łazienkami; wyżywienie: w hotelu: śniadania, na statku śniadania (bufet) i kolacja (wybór z menu); przelot na trasie: Warszawa – Miami – Warszawa; transfery zgodnie z programem; opieka pilota; ubezpieczenie KL i NW; inne świadczenia: serwis bagażowy podczas zaokrętowania i wyokrętowania, serwis kabinowy podczas rejsu.
1. Obywatele polscy muszą posiadać wizę wydaną przez konsula Stanów Zjednoczonych; nie ma możliwości uzyskania wizy na granicy. Ambasada USA w Warszawie świadczy usługi konsularne dla osób z województw: kujawsko-pomorskie, łódzkie, lubelskie, lubuskie, mazowieckie, podlaskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie i zachodniopomorskie. Konsulat Generalny w Krakowie świadczy usługi konsularne dla osób z województw: dolnośląskie, śląskie, opolskie, małopolskie, świętokrzyskie i podkarpackie. Termin spotkania z konsulem można ustalić od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-20.00 dzwoniąc pod numer 0703 700 120 (z telefonów stacjonarnych w Polsce). Należy przygotować paszport i wydrukowaną stronę potwierdzającą złożenie podania DS-160 (Nieimigracyjny Elektroniczny Wniosek Wizowy Departamentu Stanu). Wniosek DS-160 dostępny na stronie Ambasady USA. Źródłem wyżej podanych informacji jest strona internetowa Ministerstwa Spraw Zagranicznych oraz strona internetowa Ambasady USA w Polsce; data opracowania informacji: marzec 2011 r. Biuro Podróży ITAKA nie pośredniczy w wyrabianiu wiz do Stanów Zjednoczonych.
2. Obowiązkowa opłata portowa: ok. 60 EUR, obowiązkowe napiwki: ok. 40 EUR.
3. Zniżka za 1. dziecko do 12 lat: 400 PLN.
4. Wycieczki fakultatywne organizowane z portów, gdzie cumuje statek, płatność na miejscu w biurze wycieczkowym na pokładzie statku.
Kod oferty: MIAREJG
1. DZIEŃ
Zbiórka uczestników na lotnisku. Przelot do Miami. Transfer do hotelu. Nocleg.
2. DZIEŃ
Śniadanie. Do południa czas wolny, wypoczynek na słynnych plażach MIAMI. Wykwaterowanie. Transfer do portu. Zaokrętowanie. Wypłynięcie na Wyspy Bahama. Kolacja, nocleg.
3. DZIEŃ
Śniadanie. Przypłynięcie do NASSAU - obecnie stolicy archipelagu, dawnej siedziby piratów z bogatą i burzliwą historią. Wypoczynek lub wycieczka fakultatywna (za dodatkową opłatą na miejscu): przejazd do dzielnicy handlowej, postój przy wykutych w skale koralowej schodach Królowej Victorii, wjazd na punkt panoramiczny z widokiem na Nassau (winda za dodatkową opłatą). Kolejny postój przy XVIII-wiecznym forcie Fincastle, kształtem przypominającym wielki parowiec, następnie przejazd pod pochodzący z czasów napoleońskich Fort Charlotte, który wielokrotnie bronił miasta przed pirackimi atakami. Przed powrotem na statek przystanek na zdjęcia pod słynnym Atlantis Resort na Paradise Island - wyspie imponujących hoteli i kasyn oraz plaż i rozrywki. Kolacja. Wypłynięcie do Cococay. Nocleg
4. DZIEŃ
Śniadanie. Zacumowanie przy COCOCAY (transport na wyspę odbywa się łodziami motorowymi). Czas na relaks - tropikalne plaże z białym piaskiem i błękitne laguny Cococay to idealne miejsce, by cieszyć się urokami oceanu. Piesza wycieczka fakultatywna (za dodatkową opłatą na miejscu) po wyspie z lokalnym przewodnikiem, który opowie o czasach legendarnych piratów, ze słynnym Czarnobrodym na czele, a także o współczesnych przemytnikach i handlarzach nielegalnym towarem. Będzie też okazja, żeby zobaczyć iguany i pelikany w ich naturalnych siedliskach. Powrót na statek. Wypłynięcie w kierunku Key West. Kolacja, nocleg
5. DZIEŃ
Śniadanie. Przypłynięcie do KEY WEST, najdalej na południe wysuniętego terytorium USA połączonego z Florydą słynnym mostem-drogą US1. Wycieczka fakultatywna (za dodatkową opłatą na miejscu) - wizyta w zamienionym na muzeum domu Ernesta Hemingwaya, który napisał tutaj m.in.: "Komu bije dzwon", "Pożegnanie z bronią", "Śniegi Kilimandżaro". Następnie spacer urokliwymi uliczkami miasta, w czasie którego można zobaczyć m.in. letnią rezydencję Little White House prezydenta Trumana, targ, latarnię morską. Czas wolny - zwiedzanie indywidualne. Powrót na statek. Wypłynięcie do Miami. Kolacja, nocleg
6. DZIEŃ
Wyokrętowanie. Transfer do hotelu. DZIEŃ wolny na wypoczynek i indywidualne zwiedzanie Miami. Nocleg
7. DZIEŃ
Śniadanie. Wykwaterowanie. Transfer na lotnisko. Wylot do Polski
8. DZIEŃ
Przylot do Polski.
Informacje o statku: na pokładzie: bary, kawiarnie, restauracja, pizzeria, baseny, jacuzzi, sklep z upominkami, kasyno, dyskoteka, kino, centrum spa i fitness, plac zabaw dla dzieci, centrum dla młodzieży, taras słoneczny z leżakami, pokłady spacerowe, boisko do koszykówki, ścianka wspinaczkowa, całodobowa recepcja.
6 noclegów: 2 w hotelu *** w Miami: 2-os. pokoje (możliwość 1 dostawki) z łazienkami, 4 noclegi na statku: 2-osobowe kabiny wewnętrzne z łazienkami; wyżywienie: w hotelu: śniadania, na statku śniadania (bufet) i kolacja (wybór z menu); przelot na trasie: Warszawa – Miami – Warszawa; transfery zgodnie z programem; opieka pilota; ubezpieczenie KL i NW; inne świadczenia: serwis bagażowy podczas zaokrętowania i wyokrętowania, serwis kabinowy podczas rejsu.
1. Obywatele polscy muszą posiadać wizę wydaną przez konsula Stanów Zjednoczonych; nie ma możliwości uzyskania wizy na granicy. Ambasada USA w Warszawie świadczy usługi konsularne dla osób z województw: kujawsko-pomorskie, łódzkie, lubelskie, lubuskie, mazowieckie, podlaskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie i zachodniopomorskie. Konsulat Generalny w Krakowie świadczy usługi konsularne dla osób z województw: dolnośląskie, śląskie, opolskie, małopolskie, świętokrzyskie i podkarpackie. Termin spotkania z konsulem można ustalić od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-20.00 dzwoniąc pod numer 0703 700 120 (z telefonów stacjonarnych w Polsce). Należy przygotować paszport i wydrukowaną stronę potwierdzającą złożenie podania DS-160 (Nieimigracyjny Elektroniczny Wniosek Wizowy Departamentu Stanu). Wniosek DS-160 dostępny na stronie Ambasady USA. Źródłem wyżej podanych informacji jest strona internetowa Ministerstwa Spraw Zagranicznych oraz strona internetowa Ambasady USA w Polsce; data opracowania informacji: marzec 2011 r. Biuro Podróży ITAKA nie pośredniczy w wyrabianiu wiz do Stanów Zjednoczonych.
2. Obowiązkowa opłata portowa: ok. 60 EUR, obowiązkowe napiwki: ok. 40 EUR.
3. Zniżka za 1. dziecko do 12 lat: 400 PLN.
4. Wycieczki fakultatywne organizowane z portów, gdzie cumuje statek, płatność na miejscu w biurze wycieczkowym na pokładzie statku.
Kod oferty: MIAREJG