Oferta wyprzedana. Sprawdź podobne dostępne oferty.
Położony w SoHo, dzielnicy artystów i nowojorskiej bohemy, gdzie wizytówką są budynki o żeliwnych fasadach, jest idealny zarówno na wypad turystyczny, jak i wyjazd biznesowy. Na miejscu wyposażona sala konferencyjna, która z łatwością pomieści 250 osób. Wizytę w stolicy świata zacznij od zobaczenia takich atrakcji turystycznych, jak One World Trade Centre czy Wall Street, koniecznie wybierz się także na Times Square! Po dniu pełnym zwiedzania i innych rozrywek, zrelaksuj się w barze na tarasie na dachu i podziwiaj fantastyczny widok na okolicę. Hotel kusi nowoczesnymi i stylowymi wnętrzami oraz smaczną kuchnią.
ok. 5 km od centrum NOWEGO JORKU, ok. 100 m od restauracji, barów, klubów nocnych i sklepów, ok. 1,5 km od One World Trade Centre, ok. 2,5 km od Wall Street, ok. 4,5 km od Times Square; ok. 26 km od lotniska Johna F. Kennedy'ego w Nowym Jorku; ok. 150 m od stacji metra i przystanku autobusowego.
Coney Island Beach, publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 24 km od hotelu, dojazd transportem publicznym, brak serwisu plażowego.
czterogwiazdkowy, odnowiony w 2017 r., 325 pokoi, 1 budynek, 10 pięter, winda, stylowe lobby, całodobowa recepcja, restauracja Lindens – dania w formie bufetu i á la carte, kuchnia amerykańska, 3 bary: w tym w lobby i na tarasie (bar ART na tarasie nieczynny z powodu renowacji do kwietnia 2023 r.); całodobowy sklep z przekąskami; kantor, usługi konsjerża, biblioteka; sala konferencyjna dla maks. 250 osób, taras na dachu, bezpłatny internet bezprzewodowy; za opłatą: room-service, usługi prania i prasowania, parking; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express, Diners Club; przy zakwaterowaniu w hotelu: wymagane jest aby przynajmniej jedna osoba miała ukończone 21 lat, pobierana jest opłata klimatyczna: ok. 20 USD/pokój/dzień oraz może być wymagany depozyt (blokowany na karcie kredytowej) na poczet potencjalnych wydatków w hotelu: ok. 100 USD/pobyt.
standardowy king: 2-os., ok. 14 m2, klimatyzowany, łazienka (prysznic, wc; suszarka), internet bezprzewodowy, minilodówka; widok na dziedziniec lub okolicę; standardowy queen: 2-os., ok. 14 m2, wyposażenie jak w pokoju standardowym king, dodatkowo telewizor; widok na dziedziniec lub okolicę; pokój standardowy queen za dopłatą.
001/2123427000, www.arlohotels.com
Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.
Kod oferty: AUSNYC9XK0
Położony w SoHo, dzielnicy artystów i nowojorskiej bohemy, gdzie wizytówką są budynki o żeliwnych fasadach, jest idealny zarówno na wypad turystyczny, jak i wyjazd biznesowy. Na miejscu wyposażona sala konferencyjna, która z łatwością pomieści 250 osób. Wizytę w stolicy świata zacznij od zobaczenia takich atrakcji turystycznych, jak One World Trade Centre czy Wall Street, koniecznie wybierz się także na Times Square! Po dniu pełnym zwiedzania i innych rozrywek, zrelaksuj się w barze na tarasie na dachu i podziwiaj fantastyczny widok na okolicę. Hotel kusi nowoczesnymi i stylowymi wnętrzami oraz smaczną kuchnią.
ok. 5 km od centrum NOWEGO JORKU, ok. 100 m od restauracji, barów, klubów nocnych i sklepów, ok. 1,5 km od One World Trade Centre, ok. 2,5 km od Wall Street, ok. 4,5 km od Times Square; ok. 26 km od lotniska Johna F. Kennedy'ego w Nowym Jorku; ok. 150 m od stacji metra i przystanku autobusowego.
Coney Island Beach, publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 24 km od hotelu, dojazd transportem publicznym, brak serwisu plażowego.
czterogwiazdkowy, odnowiony w 2017 r., 325 pokoi, 1 budynek, 10 pięter, winda, stylowe lobby, całodobowa recepcja, restauracja Lindens – dania w formie bufetu i á la carte, kuchnia amerykańska, 3 bary: w tym w lobby i na tarasie (bar ART na tarasie nieczynny z powodu renowacji do kwietnia 2023 r.); całodobowy sklep z przekąskami; kantor, usługi konsjerża, biblioteka; sala konferencyjna dla maks. 250 osób, taras na dachu, bezpłatny internet bezprzewodowy; za opłatą: room-service, usługi prania i prasowania, parking; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express, Diners Club; przy zakwaterowaniu w hotelu: wymagane jest aby przynajmniej jedna osoba miała ukończone 21 lat, pobierana jest opłata klimatyczna: ok. 20 USD/pokój/dzień oraz może być wymagany depozyt (blokowany na karcie kredytowej) na poczet potencjalnych wydatków w hotelu: ok. 100 USD/pobyt.
standardowy king: 2-os., ok. 14 m2, klimatyzowany, łazienka (prysznic, wc; suszarka), internet bezprzewodowy, minilodówka; widok na dziedziniec lub okolicę; standardowy queen: 2-os., ok. 14 m2, wyposażenie jak w pokoju standardowym king, dodatkowo telewizor; widok na dziedziniec lub okolicę; pokój standardowy queen za dopłatą.
001/2123427000, www.arlohotels.com
Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.
Kod oferty: AUSNYC9XK0