03-03-2020
Redakcja „Strefy Gospodarki” przyznała ITACE złote godło Konsumencki Lider Jakości. Wyróżnienie to jest wynikiem ogólnopolskich badań konsumenckich, w których konsumenci uznali markę ITAKA za lidera wśród biur podróży w Polsce.
Konsumencki Lider Jakości 2020 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, którego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. Badania realizowane w ramach dziewiątej już edycji Projektu Konsumencki Lider Jakości za cel główny przyjmują wyłonienie Liderów Jakości usług i produktów dostępnych na polskim rynku.
Itaka została doceniona przez Klientów m.in. za niezawodność, gwarancję wysokiej jakości, profesjonalną obsługę Klienta, dobry stosunek jakości do ceny.
03-03-2020
Redakcja „Strefy Gospodarki” przyznała ITACE złote godło Konsumencki Lider Jakości. Wyróżnienie to jest wynikiem ogólnopolskich badań konsumenckich, w których konsumenci uznali markę ITAKA za lidera wśród biur podróży w Polsce.
Konsumencki Lider Jakości 2020 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, którego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. Badania realizowane w ramach dziewiątej już edycji Projektu Konsumencki Lider Jakości za cel główny przyjmują wyłonienie Liderów Jakości usług i produktów dostępnych na polskim rynku.
Itaka została doceniona przez Klientów m.in. za niezawodność, gwarancję wysokiej jakości, profesjonalną obsługę Klienta, dobry stosunek jakości do ceny.