phone mobile mobile pin heart heart user user Biuro Podróży ITAKA Flag of Belarus airplane CB5DFB7F-C92F-41CB-9FB1-916D616FF3EC E0FBD33F-841B-452B-BF16-225B7D943904
Результаты Поиска Ahoj Sardynia! - Hotel Papi

Преимущества предложения

  • dwie piękne wyspy: Sardynia i Korsyka
  • ekskluzywne mariny
  • bezpieczny i komfortowy jacht
  • rejs wypoczynkowy
  • liczne postoje na pływanie i snurkowanie
  • czas na indywidualne zwiedzanie
  • doświadczony polski sternik
  • prywatne 2-osobowe kabiny

Ahoj Sardynia! Код: OLBREJ1

Маршрут
PLN
Itaka

Ahoj Sardynia! - Hotel Papi

Код: OLBREJ1
Описание
1. DZIEŃ. PORTISCO
Przylot na Sardynię. Zaokrętowanie na jachcie w marinie w PORTISCO na północno-wschodnim wybrzeżu Sardynii. Wieczór organizacyjny i zapoznawczy, szkolenie z zakresu bezpieczeństwa. Wieczorem czas wolny w okolicy mariny i przygotowanie zaopatrzenia na następny dzień żeglugi. Nocleg na jachcie w marinie.
 
2. DZIEŃ. LA MADDALENA
Wypłynięcie z Portisco, opłynięcie wyspy Caprera, która w całości stanowi rezerwat przyrody ze względu na liczne gatunki ptaków zamieszkujących wyspę. Częste postoje na pływanie i snurkowanie. Po południu przypłynięcie do LA MADDALENA leżącej na urokliwej wyspie o tej samej nazwie. Czas wolny w La Maddalena. Nocleg na jachcie w marinie.
Rejs: ok. 3-4 godz.
 
3. DZIEŃ. PORTO-VECCHIO
Rano wypłynięcie z La Maddalena. W czasie rejsu szkolenie z podstaw żeglarstwa. Dopłynięcie na lunch do PORTO-VECCHIO, trzeciego, co wielkości miasta na Korsyce. Przystań w Porto-Vecchio posiada liczne restauracje oferujące świeże i doskonale przyrządzane owoce morza. Czas wolny na zwiedzanie, plażowanie, sporty wodne. Nocleg na jachcie w marinie.
Rejs: ok. 5-6 godz.
 
4. DZIEŃ. BONIFACIO
Rano wypłynięcie z Porto-Vecchio do Bonifacio. W trakcie rejsu postój w zatoce Santa Manza. Majestatyczna, nieskażona cywilizacją zatoka z piaszczystą plażą, w której schronienie znalazły kormorany. Po drodze przepłynięcie koło prywatnej wyspy Cavalo, która niegdyś gościła jedynie światowych VIP-ów i brytyjską rodzinę królewską. Po drodze postoje na zwiedzanie jaskiń i podziwianie klifów południowego wybrzeża Korsyki. Przypłynięcie do BONIFACIO. Po południu czas wolny na zwiedzanie miasta – twierdzy. Nocleg na jachcie w marinie.
Rejs: ok. 5-7 godz.
 
5. DZIEŃ. PALAU
Rano wypłynięcie z Bonifacio w kierunku Sardynii. Liczne postoje na kąpiele lub snurkowanie. Opłynięcie wysp Cala Santa Maria i Isola Spargi, które wchodzą w skład archipelagu i rezerwatu przyrody La Maddalena, jednego z najbardziej lubianych miejsc przez żeglarzy i fanów nurkowania. Czas na lunch w marinie La Maddalena. Kontynuacja rejsu. Nocleg na jachcie w marinie w PALAU – popularnym kurorcie z pięknymi plażami i skalistymi wysepkami. Symbolem miasta jest Capo d'Orso – naturalna forma skalna przypominająca niedźwiedzia.
Rejs: ok. 5-6 godz.
 
6. DZIEŃ. PORTO CERVO - OLBIA
Rano wypłynięcie z Palau. Po drodze postój na lunch w marinie PORTO CERVO, jednej z najatrakcyjniejszych na Morzu Śródziemnym. Kontynuacja rejsu wzdłuż wybrzeża do Olbii. Po południu dopłynięcie do OLBII, czas wolny i nocleg na jachcie w marinie.
Rejs: ok. 5-6 godz.
 
7. DZIEŃ. OLBIA - PORTISCO
Czas wolny do południa na indywidualne zwiedzanie OLBII, w której znajdują się port morski i urokliwa starówka, sklepy i restauracje. Wypłynięcie po południu, powrót do PORTISCO o zachodzie słońca. Nocleg na jachcie w marinie.
Rejs: ok. 3 godz.
 
8. DZIEŃ.
Zależnie od godziny wylotu: wyokrętowanie, czas wolny, transfer na lotnisko i wylot do Polski.
Jacht jednokadłubowy spełnia najwyższe, najbardziej rygorystyczne wymogi bezpieczeństwa. Nad straży bezpieczeństwa na jachcie stoi sternik, który dogląda załogę i wszystkie działania dokonywane na pokładzie. Jacht jednokadłubowy jest najbardziej popularną jednostką żaglową. Pływanie na jachcie jednokadłubowym to świetna zabawa i niesamowita przyjemność z jachtingu.
 

WYPOSAŻENIE:
Do rejsu wybrane zostają najlepsze i najnowsze łodzie żaglowe z najlepszym dostępnym wyposażeniem.
Na każdej łodzi żaglowej zapewniono: ręczniki, pościel, łazienki z WC i prysznicem, apteczkę pierwszej pomocy, kamizelki ratunkowe, środki ratunkowe, profesjonalny sprzęt do nawigacji dla sternika, kambuz – w pełni wyposażona kuchnia do ogólnego użytku, stół, odtwarzacz CD, silnik.
Opcjonalnie, na łodziach żaglowych mogą się znaleźć: elektryczna winda kotwiczna, żurawik, ponton, dodatkowy silnik do pontonu, flary, panele słoneczne, wi-fi, telefon satelitarny, maski i rurki do nurkowania.
 

DANE TECHNICZNE:
Typ: Jacht jednokadłubowy.
Długość jednostki: 10-16 metrów.
Liczba kabin: od 2 do 5 oraz miejsce dla sternika (w zależności od wielkości łodzi żaglowej).
Liczba koi: od 4 do 10 (niektóre z kabin mają podwójne łóżka, niektóre dwie koje jedna nad drugą).
7 noclegów na jachcie jednokadłubowym, 2-os. kabiny, możliwa wspólna łazienka • przelot • transfer: lotnisko-port-lotnisko • opieka wykwalifikowanego polskojęzycznego sternika • komplet ręczników i pościeli • sprzątanie jachtu po zakończeniu rejsu • szkolenie z podstawowych umiejętności żeglarskich • ubezpieczenie KL i NW Itaka Complex rozszerzone o następstwa uprawiania sportów wysokiego ryzyka
   1. Rejs ma charakter wypoczynkowy. Sternik dba o bezpieczeństwo żeglowania i utrzymanie czystości na jachcie. Nie trzeba posiadać doświadczenia żeglarskiego, aby wziąć udział w rejsie.
   2. Założona trasa może ulec zmianie ze względu na warunki pogodowe. Ostateczną decyzję o wyjściu z portu i obranej trasie zawsze podejmuje sternik, biorąc pod uwagę względy bezpieczeństwa uczestników.
   3. Należy zabrać ze sobą ciepłą i wygodną odzież sportową, miękkie obuwie z białą podeszwą, ubranie chroniące przed wiatrem, czapki lub chusty na głowę, opcjonalnie sprzęt do snurkowania.
Poziom 1
Wymagana podstawowa sprawność fizyczna, pozwalająca na ciągły 3-godzinny wysiłek każdego dnia. Nie jest potrzebne specjalne przygotowanie fizyczne. Idealny dla rodzin z dziećmi.
Poziom 2
Wymagana sprawność fizyczna, pozwalająca na ciągły 4-godzinny wysiłek każdego dnia. Dla przeciętnie sprawnych uczestników oraz dla rodzin z dziećmi powyżej 13 lat.
Poziom 3
Wymagana sprawność fizyczna, pozwalająca na ciągły 5-godzinny wysiłek fizyczny każdego dnia. Dla osób z przygotowaniem kondycyjnym.
Poziom 4
Wymagana wysoka sprawność fizyczna, pozwalająca na ciągły 6-godzinny wysiłek fizyczny. Dla osób z dobrą kondycją fizyczną.
Poziom 5
Wymagana bardzo wysoka sprawność fizyczna, pozwalająca na ciągły, min. 7-godzinny wysiłek fizyczny. Dla osób z przygotowaniem i bardzo dobrą kondycją fizyczną.
  1. Obowiązkowe opłaty na miejscu: opłaty portowe, paliwowe i inne: 150 EUR; depozyt: 75 EUR.
  2. Bagaż główny należy zapakować w plecak turystyczny lub miękką torbę podróżną.
  3. Program przeznaczony dla osób zdrowych, sprawnych fizycznie.
  4. Program może ulec zmianie zależnie od warunków atmosferycznych.
  5. Prezentowane zdjęcia jachtu są zdjęciami przykładowymi. Oznacza to, że nie każdy jacht wygląda tak samo, jak ten prezentowany na zdjęciach.
Информация о регионе
Галерея

Италия — Сардиния

Расположение на карте Маршрут

Portisco • La Maddalena • Porto-Vecchio • Bonifacio • Palau • Porto Cervo • Olbia • Portisco

Sardynia i Korsyka to nie tylko świetne destynacje wakacyjne, ale również wyspy oferujące jedne z najlepszych na świecie warunków żeglarskich. Linia brzegowa zarówno Sardynii jak i sąsiedniej Korsyki jest mieszanką majestatycznych klifów, piaszczystych i kamienistych plaż oraz śródziemnomorskiej makii. W czasie rejsu można poznać historię wysp, zwiedzić najciekawsze jaskinie wybrzeża Korsyki i poznać tajniki sztuki żeglarskiej. Zaplanowano liczne postoje na pływanie i snurkowanie. Na trasie urokliwe mariny i rybackie wioski, w których znajdują się klimatyczne knajpki z przepyszną kuchnią włoską i francuską. Każdy żeglarz musi skosztować świeżych owoców morza, w jednej z licznych restauracji. Rejs: ok. 150 mil morskich.

PLAN WYCIECZKI1. DZIEŃ. PORTISCO
Przylot na Sardynię. Zaokrętowanie na jachcie w marinie w PORTISCO na północno-wschodnim wybrzeżu Sardynii. Wieczór organizacyjny i zapoznawczy, szkolenie z zakresu bezpieczeństwa. Wieczorem czas wolny w okolicy mariny i przygotowanie zaopatrzenia na następny dzień żeglugi. Nocleg na jachcie w marinie.
 
2. DZIEŃ. LA MADDALENA
Wypłynięcie z Portisco, opłynięcie wyspy Caprera, która w całości stanowi rezerwat przyrody ze względu na liczne gatunki ptaków zamieszkujących wyspę. Częste postoje na pływanie i snurkowanie. Po południu przypłynięcie do LA MADDALENA leżącej na urokliwej wyspie o tej samej nazwie. Czas wolny w La Maddalena. Nocleg na jachcie w marinie.
Rejs: ok. 3-4 godz.
 
3. DZIEŃ. PORTO-VECCHIO
Rano wypłynięcie z La Maddalena. W czasie rejsu szkolenie z podstaw żeglarstwa. Dopłynięcie na lunch do PORTO-VECCHIO, trzeciego, co wielkości miasta na Korsyce. Przystań w Porto-Vecchio posiada liczne restauracje oferujące świeże i doskonale przyrządzane owoce morza. Czas wolny na zwiedzanie, plażowanie, sporty wodne. Nocleg na jachcie w marinie.
Rejs: ok. 5-6 godz.
 
4. DZIEŃ. BONIFACIO
Rano wypłynięcie z Porto-Vecchio do Bonifacio. W trakcie rejsu postój w zatoce Santa Manza. Majestatyczna, nieskażona cywilizacją zatoka z piaszczystą plażą, w której schronienie znalazły kormorany. Po drodze przepłynięcie koło prywatnej wyspy Cavalo, która niegdyś gościła jedynie światowych VIP-ów i brytyjską rodzinę królewską. Po drodze postoje na zwiedzanie jaskiń i podziwianie klifów południowego wybrzeża Korsyki. Przypłynięcie do BONIFACIO. Po południu czas wolny na zwiedzanie miasta – twierdzy. Nocleg na jachcie w marinie.
Rejs: ok. 5-7 godz.
 
5. DZIEŃ. PALAU
Rano wypłynięcie z Bonifacio w kierunku Sardynii. Liczne postoje na kąpiele lub snurkowanie. Opłynięcie wysp Cala Santa Maria i Isola Spargi, które wchodzą w skład archipelagu i rezerwatu przyrody La Maddalena, jednego z najbardziej lubianych miejsc przez żeglarzy i fanów nurkowania. Czas na lunch w marinie La Maddalena. Kontynuacja rejsu. Nocleg na jachcie w marinie w PALAU – popularnym kurorcie z pięknymi plażami i skalistymi wysepkami. Symbolem miasta jest Capo d'Orso – naturalna forma skalna przypominająca niedźwiedzia.
Rejs: ok. 5-6 godz.
 
6. DZIEŃ. PORTO CERVO - OLBIA
Rano wypłynięcie z Palau. Po drodze postój na lunch w marinie PORTO CERVO, jednej z najatrakcyjniejszych na Morzu Śródziemnym. Kontynuacja rejsu wzdłuż wybrzeża do Olbii. Po południu dopłynięcie do OLBII, czas wolny i nocleg na jachcie w marinie.
Rejs: ok. 5-6 godz.
 
7. DZIEŃ. OLBIA - PORTISCO
Czas wolny do południa na indywidualne zwiedzanie OLBII, w której znajdują się port morski i urokliwa starówka, sklepy i restauracje. Wypłynięcie po południu, powrót do PORTISCO o zachodzie słońca. Nocleg na jachcie w marinie.
Rejs: ok. 3 godz.
 
8. DZIEŃ.
Zależnie od godziny wylotu: wyokrętowanie, czas wolny, transfer na lotnisko i wylot do Polski.
OPIS JACHTUJacht jednokadłubowy spełnia najwyższe, najbardziej rygorystyczne wymogi bezpieczeństwa. Nad straży bezpieczeństwa na jachcie stoi sternik, który dogląda załogę i wszystkie działania dokonywane na pokładzie. Jacht jednokadłubowy jest najbardziej popularną jednostką żaglową. Pływanie na jachcie jednokadłubowym to świetna zabawa i niesamowita przyjemność z jachtingu.
 

WYPOSAŻENIE:
Do rejsu wybrane zostają najlepsze i najnowsze łodzie żaglowe z najlepszym dostępnym wyposażeniem.
Na każdej łodzi żaglowej zapewniono: ręczniki, pościel, łazienki z WC i prysznicem, apteczkę pierwszej pomocy, kamizelki ratunkowe, środki ratunkowe, profesjonalny sprzęt do nawigacji dla sternika, kambuz – w pełni wyposażona kuchnia do ogólnego użytku, stół, odtwarzacz CD, silnik.
Opcjonalnie, na łodziach żaglowych mogą się znaleźć: elektryczna winda kotwiczna, żurawik, ponton, dodatkowy silnik do pontonu, flary, panele słoneczne, wi-fi, telefon satelitarny, maski i rurki do nurkowania.
 

DANE TECHNICZNE:
Typ: Jacht jednokadłubowy.
Długość jednostki: 10-16 metrów.
Liczba kabin: od 2 do 5 oraz miejsce dla sternika (w zależności od wielkości łodzi żaglowej).
Liczba koi: od 4 do 10 (niektóre z kabin mają podwójne łóżka, niektóre dwie koje jedna nad drugą).
ŚWIADCZENIA7 noclegów na jachcie jednokadłubowym, 2-os. kabiny, możliwa wspólna łazienka • przelot • transfer: lotnisko-port-lotnisko • opieka wykwalifikowanego polskojęzycznego sternika • komplet ręczników i pościeli • sprzątanie jachtu po zakończeniu rejsu • szkolenie z podstawowych umiejętności żeglarskich • ubezpieczenie KL i NW Itaka Complex rozszerzone o następstwa uprawiania sportów wysokiego ryzyka
INFORMACJE DODATKOWE   1. Rejs ma charakter wypoczynkowy. Sternik dba o bezpieczeństwo żeglowania i utrzymanie czystości na jachcie. Nie trzeba posiadać doświadczenia żeglarskiego, aby wziąć udział w rejsie.
   2. Założona trasa może ulec zmianie ze względu na warunki pogodowe. Ostateczną decyzję o wyjściu z portu i obranej trasie zawsze podejmuje sternik, biorąc pod uwagę względy bezpieczeństwa uczestników.
   3. Należy zabrać ze sobą ciepłą i wygodną odzież sportową, miękkie obuwie z białą podeszwą, ubranie chroniące przed wiatrem, czapki lub chusty na głowę, opcjonalnie sprzęt do snurkowania.
POZIOM TRUDNOŚCI: 1Poziom 1
Wymagana podstawowa sprawność fizyczna, pozwalająca na ciągły 3-godzinny wysiłek każdego dnia. Nie jest potrzebne specjalne przygotowanie fizyczne. Idealny dla rodzin z dziećmi.
Poziom 2
Wymagana sprawność fizyczna, pozwalająca na ciągły 4-godzinny wysiłek każdego dnia. Dla przeciętnie sprawnych uczestników oraz dla rodzin z dziećmi powyżej 13 lat.
Poziom 3
Wymagana sprawność fizyczna, pozwalająca na ciągły 5-godzinny wysiłek fizyczny każdego dnia. Dla osób z przygotowaniem kondycyjnym.
Poziom 4
Wymagana wysoka sprawność fizyczna, pozwalająca na ciągły 6-godzinny wysiłek fizyczny. Dla osób z dobrą kondycją fizyczną.
Poziom 5
Wymagana bardzo wysoka sprawność fizyczna, pozwalająca na ciągły, min. 7-godzinny wysiłek fizyczny. Dla osób z przygotowaniem i bardzo dobrą kondycją fizyczną.
UWAGI
  1. Obowiązkowe opłaty na miejscu: opłaty portowe, paliwowe i inne: 150 EUR; depozyt: 75 EUR.
  2. Bagaż główny należy zapakować w plecak turystyczny lub miękką torbę podróżną.
  3. Program przeznaczony dla osób zdrowych, sprawnych fizycznie.
  4. Program może ulec zmianie zależnie od warunków atmosferycznych.
  5. Prezentowane zdjęcia jachtu są zdjęciami przykładowymi. Oznacza to, że nie każdy jacht wygląda tak samo, jak ten prezentowany na zdjęciach.
arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter