wiza nie jest wymagana - dotyczy wjazdu na teren Korei Południowej w celu turystycznym na okres nieprzekraczający 90 dni
Przedstawione warunki wjazdowe dotyczą obywateli Polski.
Obywatelom innych państw zaleca się kontakt z właściwym konsulatem w celu sprawdzenia obowiązujących ich przepisów wjazdowych
Czas przelotu
Polska-Seul ok. 10 godz. (dotyczy lotu bezpośredniego)
Waluta
won południowokoreański (KRW)
1 USD = ok. 1450 KRW
Nie wszystkie bankomaty akceptują zagraniczne karty. Bankomaty akceptujące zagraniczne karty powinny posiadać oznakowanie ‘Global ATM’ oraz możliwość zmiany języka obsługi. Korzystając z zagranicznej karty, bankomaty pobierają prowizję wynoszącą ok. 3 USD niezależnie od wysokości wypłacanej sumy.
Opieka podczas wakacji
zdalna opieka polskojęzycznego zespołu ITAKA Travel Expert poprzez czat, e-mail lub telefonicznie. Na miejscu nie ma rezydenta.
na lotnisku po wylądowaniu przedstawiciel kontrahenta Itaka SMART wskaże transfer do hotelu. Czas oczekiwania na transfer może wynieść ok. 1h. Kierowca informuje o nazwie hotelu i pomaga z bagażem. Informacja o transferze powrotnym dostępna będzie na dzień przed wylotem w aplikacji mobilnej ITAKA lub wiadomości e-mail.
wiza nie jest wymagana - dotyczy wjazdu na teren Korei Południowej w celu turystycznym na okres nieprzekraczający 90 dni
Przedstawione warunki wjazdowe dotyczą obywateli Polski.
Obywatelom innych państw zaleca się kontakt z właściwym konsulatem w celu sprawdzenia obowiązujących ich przepisów wjazdowych
Czas przelotu
Polska-Seul ok. 10 godz. (dotyczy lotu bezpośredniego)
Waluta
won południowokoreański (KRW)
1 USD = ok. 1450 KRW
Nie wszystkie bankomaty akceptują zagraniczne karty. Bankomaty akceptujące zagraniczne karty powinny posiadać oznakowanie ‘Global ATM’ oraz możliwość zmiany języka obsługi. Korzystając z zagranicznej karty, bankomaty pobierają prowizję wynoszącą ok. 3 USD niezależnie od wysokości wypłacanej sumy.
Opieka podczas wakacji
zdalna opieka polskojęzycznego zespołu ITAKA Travel Expert poprzez czat, e-mail lub telefonicznie. Na miejscu nie ma rezydenta.
na lotnisku po wylądowaniu przedstawiciel kontrahenta Itaka SMART wskaże transfer do hotelu. Czas oczekiwania na transfer może wynieść ok. 1h. Kierowca informuje o nazwie hotelu i pomaga z bagażem. Informacja o transferze powrotnym dostępna będzie na dzień przed wylotem w aplikacji mobilnej ITAKA lub wiadomości e-mail.