Biuro podróży Itaka

    Program lojalnościowy

    Wysyłki nagród zamówionych w Programie Lojalnościowym w okresie 30.06 – 06.07.2023 będą realizowane po 06.07.2023.

    Weź udział w programie lojalnościowym Podróż Spełnionych Marzeń!

    Każdy wyjazd z Itaką premiowany będzie specjalnymi punktami, które można zbierać, podróżując z nami w kolejnych latach. Za każde 100 zł otrzymasz 1 punkt. Informacje szczegółowe: marzenia@itaka.pl

    Zarejestruj się


    • Nagrody
    • Regulamin

    EKO SIATKA, SZARA (250 pkt.) - modna, ekologiczna torba z bawełny organicznej, idealnie sprawdzi się podczas wakacyjnych wyjazdów, jak i na co dzień. Wymiary: 38x41 cm. Długość rączki: 26 cm.

    ZWIJANY KABEL USB (400 pkt.) – praktyczny gadżet, uniwersalny kabel ładujący, posiada jedno złącze USB i trzy najpopularniejsze końcówki do ładowania urządzeń mobilnych. Dane techniczne: 2.1A. Max. długość: 100 cm.

    KSIĄŻKA: Świat. Przewodnik po wszystkich krajach (450 pkt.) – cały świat w twoich rękach. 40 lat podróżniczej wiedzy Lonely Planet w pierwszym przewodniku po naszej planecie. Wyjątkowe kompendium: szczegółowa mapa każdego kraju, najważniejsze fakty, inspirujące zdjęcia i niezapomniane atrakcje. Odtąd każda podróż zaczyna się tutaj.

    BUTELKA (550 pkt.) - wkładem na lód lub owoce, dodaj do wody ulubione dodatki i ciesz się orzeźwiającym napojem gdziekolwiek jesteś. Pojemność 700 ml.

    ŁADOWARKA (600 pkt.) – praktyczny gadżet, połączenie ładowarki z dwoma portami USB z lampką nocną. Wyjątkowo intuicyjna obsługa ogranicza się do użycia jednego przycisku, białe światło można rozjaśniać i przyciemniać. Dane techniczne: wejście AC 100-240V 50/60Hz 0.3A (max), wyjście DC 5V/2.4A, moc 12W (max).

    SASZETKA (600 pkt.) – z odpinaną smyczą, idealna na czas podróży dla Twojego telefonu, aparatu kompaktowego i niezbędnych drobiazgów. Wymiary: 18x13.5x1.5 cm.

    TORBA PLAŻOWA (650 pkt.) – przestronna, która pomieści wszystkie niezbędne rzeczy, możesz ją zabrać na plażę i na zakupy.

    TORBA TERMICZNA (700 pkt.) - bardzo pojemna, zamykana na zamek i wykonana z łatwego do czyszczenia materiału. Dodatkowo posiada komorę z izolacją termiczną PEVA. Wymiary: 52x41x13 cm.

    BUTELKA DAFI (700 pkt.) – poręczna i praktyczna butelka filtrująca DAFI wyposażona w dwa wymienne filtry węglowe. Wykonana z wytrzymałego tworzywa pozbawiona szkodliwego Bisfenolu A. Pojemność 700 ml, waga 33 g.

    KSIĄŻKA: Dookoła świata. Gdzie pojechać i kiedy? (800 pkt.) – idealne wakacje, świetna pogoda, brak tłumów, niezwykłe wydarzenia i atrakcje, a wszystko w dobrej cenie. Te marzenia pomożemy zrealizować! W tym albumie podpowiadamy, gdzie i kiedy pojechać. 360 wyjątkowych celów podróży ułożono miesiącami, abyś bez trudu mógł wybrać doskonałe miejsce na wyprawę o każdej porze roku. Przejrzyste i intuicyjne rozwiązania graficzne ułatwią wybór miejsca, które spełni wszystkie twoje oczekiwania. Kiedy masz czas? Teraz Świat dostosowuje się do Twojego kalendarza!

    KOSMETYCZKA (900 pkt.) – porządkuje wszystkie drobiazgi, kosmetyki, dzięki czemu będziesz mógł znaleźć potrzebne Ci rzeczy. Wymiary: 24x17x9 cm.

    PRZEWODNIKI (1000 pkt.) - zestaw trzech przewodników z serii ITAKA x Pascal Gold: Malediwy, Zanzibar, Oman.

    PLECAK (1100 pkt.) - idealny na każdy wyjazd. Sprawdzi się we wszystkich warunkach – podczas letnich wakacji, intensywnego zwiedzania, na górskim szlaku. Wymiary: 44x30x13 cm.

    KUFEREK, SZAMPAŃSKI (1500 pkt.) - od dziś wszystkie niezbędne rzeczy będą pod ręką! Nowoczesny, lekki model w kolorze szampańskim wykonany z bardzo mocnej i wytrzymałej tkaniny ABS Plus, z odpinanym regulowanym paskiem. Wymiary: 32x25x16 cm. Pasek na ramię: 65-114 cm. Pojemność: 11 l.

    WALIZKA, SZAMPAŃSKA (2000 pkt.) - nowoczesny, lekki model w kolorze szampańskim wykonany z bardzo mocnej i wytrzymałej tkaniny ABS Plus, z teleskopowym uchwytem. Wysokość z wysuniętą rączką: 102 cm. Waga: 3 kg. Pojemność: 33 l.

    Regulamin Programu Lojalnościowego Podróż Spełnionych Marzeń
    (wersja obowiązująca od 23.05.2018)

    DEFINICJE:
    Organizator Programu - Nowa Itaka Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu 45-072, ul. Reymonta 39.
    Program Podróż Spełnionych Marzeń – program lojalnościowy prowadzony przez Organizatora, skierowany do Klientów Biura Podróży Itaka, którym przyznawane są Punkty z tytułu uczestnictwa w Programie.
    Regulamin – niniejszy regulamin Programu Podróż Spełnionych Marzeń, w którym określone są zasady Programu.
    Uczestnik – osoba/podmiot uczestniczący w Programie Lojalnościowym Podróż Spełnionych Marzeń zgodnie z zasadami niniejszego Regulaminu.
    Numer konta w Programie – indywidualny numer konta w Strefie Klienta, nadawany Uczestnikowi przez Organizatora Programu po wypełnieniu formularza.
    Punkty – punkty naliczane Uczestnikowi Programu zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu, wymienne na nagrody.
    Nagrody – nagrody rzeczowe, na które Uczestnik Programu może wymienić punkty, na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.

    1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
      1. Niniejszy Regulamin określa warunki Programu Lojalnościowego Podróż Spełnionych Marzeń, zwanego dalej Programem, opisuje korzyści, prawa i obowiązki Uczestnika, wynikające z udziału w Programie.
      2. Organizatorem Programu oraz fundatorem nagród jest Nowa Itaka Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu, adres siedziby: 45 – 072 Opole, ul. Reymonta 39, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000002269, NIP 754-26-86-316, REGON 532179139, kapitał zakładowy 3.315.000 złotych, zwana dalej Biurem Podróży Itaka lub Organizatorem.
      3. Program prowadzony jest na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i dotyczy oferty Biura Podróży Itaka.
      4. Na prośbę Uczestnika Programu, Biuro Podróży Itaka udziela wszelkich informacji dotyczących funkcjonowania Programu. Uczestnik Programu może zgłosić pytania lub zastrzeżenia związane z Programem drogą mailową na adres: marzenia@itaka.pl
    2. PRZYSTĄPIENIE DO PROGRAMU
      1. Do Programu może przystąpić osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, posiada adres zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i dokonała zakupu usług turystycznych Biura Podróży Itaka.
      2. Warunkiem przystąpienia do Programu jest posiadanie konta w Strefie Klienta i rejestracja do Programu na stronie https://www.itaka.pl/strefa-klienta/program-lojalnosciowy.
      3. Uczestnik Programu otrzymuje indywidualny Numer Konta w Programie. Każdy Uczestnik ma prawo tylko do jednego Numeru Konta.
      4. Dołączenie do Programu jest równoznaczne z faktem zapoznania się z Regulaminem Programu oraz zgodą z jego postanowieniami.
    3. PUNKTY
      1. Punkty są przyznawane Uczestnikowi za zakup i realizację usług turystycznych stanowiących ofertę Biura Podróży Itaka, w zależności od wartości zakupu: za każde wydane sto złotych przyznawany jest jeden Punkt.
      2. Punkty są doliczane automatycznie w momencie powrotu z imprezy turystycznej, tylko i wyłącznie na konto Uczestnika Programu, na którego dane została założona rezerwacja, nawet jeśli na rezerwacji znajduje się więcej niż jedna osoba.
      3. Przyznane Punkty nie mogą być przekazane innym osobom i nie mogą być wymienione na gotówkę ani zniżki.
      4. Punkty są ważne tylko za rezerwacje, które zostały zrealizowane w ciągu ostatnich 10 lat, licząc od daty powrotu z wyjazdu do chwili obecnej. Po upływie 10 lat od zakończenia wyjazdu, Punkty naliczone za ten wyjazd wygasają.
      5. Wszelkie zastrzeżenia co do liczby Punktów zgromadzonych w Programie, Uczestnik Programu jest zobowiązany zgłosić w ciągu 14 dni od dnia zdarzenia będącego podstawą do zmiany liczby punktów. Liczbę posiadanych Punktów można sprawdzić w Strefie Klienta na https://www.itaka.pl/strefa-klienta.
      6. Punkty nie są naliczane za zakup usług dodatkowych, np.: wycieczek lokalnych, biletów lotniczych (flights.itaka.pl/), wynajmu samochodów. Ilość punktów za usługi, za które punkty są naliczane wskazana jest na umowie. Z Programu wyłączone są rezerwacje grupowe.
    4. NAGRODY
      1. Szczegółowa lista nagród wraz z oznaczeniem wartości Punktów niezbędnych do ich uzyskania dostępna jest na stronie www.itaka.pl/marzenia i w Strefie Klienta.
      2. Z przyczyn technicznych prezentowane Nagrody mogą różnić się wyglądem od wizerunku Nagród w rzeczywistości.
      3. Wszelkie ewentualne ciężary publicznoprawne związane z zamianą Punktów na Nagrody mogące obciążać Uczestnika Programu, Uczestnik zobowiązany jest uregulować we własnym zakresie.
      4. Uczestnik Programu realizuje uprawnienia wynikające ze zgromadzonych Punktów, składając zamówienie za pośrednictwem Strefy Klienta. Po dokonaniu weryfikacji Uczestnika Programu, Biuro Podróży Itaka zmniejsza liczbę zgromadzonych przez Uczestnika Programu Punktów o wartość punktową wybranej przez niego Nagrody. Nagroda zostaje wysłana do Uczestnika Programu pod wskazany w zamówieniu adres na terenie Rzeczpospolitej Polskiej za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej.
      5. Z przyczyn niezależnych od Organizatora, niektóre z Nagród mogą okazać się niedostępne,w szczególności wskutek ich wycofania przez producentów albo wyczerpania zapasów i braku możliwości ich uzupełnienia. W takich przypadkach Organizator będzie modyfikować katalog Nagród, z uwzględnieniem interesów Uczestnika.
      6. Uczestnik jest uprawniony do odstąpienia od zamówienia prezentu w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania, bez podania przyczyny. O skorzystaniu z uprawnienia Uczestnik informuje Biuro Podróży Itaka i odsyła otrzymaną Nagrodę w stanie nienaruszonym.
      7. W przypadku wad Nagród, możliwe jest zgłoszenie reklamacji Nagrody listownie na adres Biura Podróży Itaka lub drogą mailową na adres: marzenia@itaka.pl. Okres rozpatrzenia reklamacji: 14 dni kalendarzowych od daty wpłynięcia. W reklamacji należy wskazać dane pozwalające zidentyfikować Uczestnika np. imię, nazwisko, numer konta, adres do korespondencji oraz opisać wadę Nagrody.
    5. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
      1. Administratorem danych osobowych gromadzonych w celu umożliwienia przystąpienia i uczestnictwa w Programie lojalnościowym „Podróż Spełnionych Marzeń” jest Nowa Itaka Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie www.itaka.pl/dane-osobowe.
    6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
      1. Uczestnik Programu, jeśli wyrazi na to zgodę, będzie otrzymywał informacje dotyczące ofert specjalnych, drogą mailową, telefoniczną, SMS.
      2. Biuro Podróży Itaka ma prawo do zmiany treści Regulaminu w przypadkach i w zakresie uzasadnionych ważnymi powodami, tj. gdy:
        • Regulamin wymaga dostosowania do obowiązujących przepisów prawa albo wydanego orzeczenia, decyzji lub wytycznej;
        • wymaga tego ochrona interesów Uczestników;
        • jest to uzasadnione potrzebą zagwarantowania prawidłowego i bezpiecznego działania programu, w tym również zapobiegania lub zwalczania nadużyć;
        • przemawia za tym rozwijanie możliwości Programu, z należytym uwzględnieniem interesu Uczestników;
      3. W przypadku wprowadzenia zmian w Regulaminie, Organizator poinformuje Uczestnika o wprowadzeniu modyfikacji drogą mailową lub SMS i udostępni nowy tekst Regulaminu na stronie Programu (www.itaka.pl/marzenia) i w Strefie Klienta (www.itaka.pl/strefa-klienta). O sposobie powiadomienia (e-mail lub SMS) decyduje Organizator. Zmiany są skuteczne wobec Uczestnika w terminie 30 dni od dnia poinformowania o nich Uczestnika i pod warunkiem, że w tym czasie Uczestnik nie skorzysta z uprawnienia do rezygnacji w Programie.
      4. Uczestnik ma możliwość rezygnacji z udziału w Programie w każdym czasie, o czym powinien poinformować Organizatora drogą mailową na adres: marzenia@itaka.pl. Wraz z rezygnacją z udziału w Programie wygasają zgromadzone przez Uczestnika Punkty.
      5. Biuro Podróży Itaka zastrzega sobie prawo zakończenia Programu w przypadku uzasadnionym zamiarem rozpoczęcia nowego programu lojalnościowego lub inną ważną przyczyną. W takim przypadku Biuro Podróży Itaka publikuje informacje o zakończeniu Programu na stronie internetowej Programu (www.itaka.pl/strefa-klienta), określając termin zakończenia nie krótszy niż 3 miesiące przed datą zakończenia. W tym okresie Uczestnicy mogą nadal gromadzić punkty, natomiast przez okres 6 miesięcy od daty opublikowania informacji o zakończeniu programu, mogą nadal wymieniać punkty na nagrody.

    Program lojalnościowy

    Wysyłki nagród zamówionych w Programie Lojalnościowym w okresie 30.06 – 06.07.2023 będą realizowane po 06.07.2023.

    Weź udział w programie lojalnościowym Podróż Spełnionych Marzeń!

    Każdy wyjazd z Itaką premiowany będzie specjalnymi punktami, które można zbierać, podróżując z nami w kolejnych latach. Za każde 100 zł otrzymasz 1 punkt. Informacje szczegółowe: marzenia@itaka.pl

    Zarejestruj się


    • Nagrody
    • Regulamin

    EKO SIATKA, SZARA (250 pkt.) - modna, ekologiczna torba z bawełny organicznej, idealnie sprawdzi się podczas wakacyjnych wyjazdów, jak i na co dzień. Wymiary: 38x41 cm. Długość rączki: 26 cm.

    ZWIJANY KABEL USB (400 pkt.) – praktyczny gadżet, uniwersalny kabel ładujący, posiada jedno złącze USB i trzy najpopularniejsze końcówki do ładowania urządzeń mobilnych. Dane techniczne: 2.1A. Max. długość: 100 cm.

    KSIĄŻKA: Świat. Przewodnik po wszystkich krajach (450 pkt.) – cały świat w twoich rękach. 40 lat podróżniczej wiedzy Lonely Planet w pierwszym przewodniku po naszej planecie. Wyjątkowe kompendium: szczegółowa mapa każdego kraju, najważniejsze fakty, inspirujące zdjęcia i niezapomniane atrakcje. Odtąd każda podróż zaczyna się tutaj.

    BUTELKA (550 pkt.) - wkładem na lód lub owoce, dodaj do wody ulubione dodatki i ciesz się orzeźwiającym napojem gdziekolwiek jesteś. Pojemność 700 ml.

    ŁADOWARKA (600 pkt.) – praktyczny gadżet, połączenie ładowarki z dwoma portami USB z lampką nocną. Wyjątkowo intuicyjna obsługa ogranicza się do użycia jednego przycisku, białe światło można rozjaśniać i przyciemniać. Dane techniczne: wejście AC 100-240V 50/60Hz 0.3A (max), wyjście DC 5V/2.4A, moc 12W (max).

    SASZETKA (600 pkt.) – z odpinaną smyczą, idealna na czas podróży dla Twojego telefonu, aparatu kompaktowego i niezbędnych drobiazgów. Wymiary: 18x13.5x1.5 cm.

    TORBA PLAŻOWA (650 pkt.) – przestronna, która pomieści wszystkie niezbędne rzeczy, możesz ją zabrać na plażę i na zakupy.

    TORBA TERMICZNA (700 pkt.) - bardzo pojemna, zamykana na zamek i wykonana z łatwego do czyszczenia materiału. Dodatkowo posiada komorę z izolacją termiczną PEVA. Wymiary: 52x41x13 cm.

    BUTELKA DAFI (700 pkt.) – poręczna i praktyczna butelka filtrująca DAFI wyposażona w dwa wymienne filtry węglowe. Wykonana z wytrzymałego tworzywa pozbawiona szkodliwego Bisfenolu A. Pojemność 700 ml, waga 33 g.

    KSIĄŻKA: Dookoła świata. Gdzie pojechać i kiedy? (800 pkt.) – idealne wakacje, świetna pogoda, brak tłumów, niezwykłe wydarzenia i atrakcje, a wszystko w dobrej cenie. Te marzenia pomożemy zrealizować! W tym albumie podpowiadamy, gdzie i kiedy pojechać. 360 wyjątkowych celów podróży ułożono miesiącami, abyś bez trudu mógł wybrać doskonałe miejsce na wyprawę o każdej porze roku. Przejrzyste i intuicyjne rozwiązania graficzne ułatwią wybór miejsca, które spełni wszystkie twoje oczekiwania. Kiedy masz czas? Teraz Świat dostosowuje się do Twojego kalendarza!

    KOSMETYCZKA (900 pkt.) – porządkuje wszystkie drobiazgi, kosmetyki, dzięki czemu będziesz mógł znaleźć potrzebne Ci rzeczy. Wymiary: 24x17x9 cm.

    PRZEWODNIKI (1000 pkt.) - zestaw trzech przewodników z serii ITAKA x Pascal Gold: Malediwy, Zanzibar, Oman.

    PLECAK (1100 pkt.) - idealny na każdy wyjazd. Sprawdzi się we wszystkich warunkach – podczas letnich wakacji, intensywnego zwiedzania, na górskim szlaku. Wymiary: 44x30x13 cm.

    KUFEREK, SZAMPAŃSKI (1500 pkt.) - od dziś wszystkie niezbędne rzeczy będą pod ręką! Nowoczesny, lekki model w kolorze szampańskim wykonany z bardzo mocnej i wytrzymałej tkaniny ABS Plus, z odpinanym regulowanym paskiem. Wymiary: 32x25x16 cm. Pasek na ramię: 65-114 cm. Pojemność: 11 l.

    WALIZKA, SZAMPAŃSKA (2000 pkt.) - nowoczesny, lekki model w kolorze szampańskim wykonany z bardzo mocnej i wytrzymałej tkaniny ABS Plus, z teleskopowym uchwytem. Wysokość z wysuniętą rączką: 102 cm. Waga: 3 kg. Pojemność: 33 l.

    Regulamin Programu Lojalnościowego Podróż Spełnionych Marzeń
    (wersja obowiązująca od 23.05.2018)

    DEFINICJE:
    Organizator Programu - Nowa Itaka Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu 45-072, ul. Reymonta 39.
    Program Podróż Spełnionych Marzeń – program lojalnościowy prowadzony przez Organizatora, skierowany do Klientów Biura Podróży Itaka, którym przyznawane są Punkty z tytułu uczestnictwa w Programie.
    Regulamin – niniejszy regulamin Programu Podróż Spełnionych Marzeń, w którym określone są zasady Programu.
    Uczestnik – osoba/podmiot uczestniczący w Programie Lojalnościowym Podróż Spełnionych Marzeń zgodnie z zasadami niniejszego Regulaminu.
    Numer konta w Programie – indywidualny numer konta w Strefie Klienta, nadawany Uczestnikowi przez Organizatora Programu po wypełnieniu formularza.
    Punkty – punkty naliczane Uczestnikowi Programu zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu, wymienne na nagrody.
    Nagrody – nagrody rzeczowe, na które Uczestnik Programu może wymienić punkty, na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.

    1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
      1. Niniejszy Regulamin określa warunki Programu Lojalnościowego Podróż Spełnionych Marzeń, zwanego dalej Programem, opisuje korzyści, prawa i obowiązki Uczestnika, wynikające z udziału w Programie.
      2. Organizatorem Programu oraz fundatorem nagród jest Nowa Itaka Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu, adres siedziby: 45 – 072 Opole, ul. Reymonta 39, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000002269, NIP 754-26-86-316, REGON 532179139, kapitał zakładowy 3.315.000 złotych, zwana dalej Biurem Podróży Itaka lub Organizatorem.
      3. Program prowadzony jest na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i dotyczy oferty Biura Podróży Itaka.
      4. Na prośbę Uczestnika Programu, Biuro Podróży Itaka udziela wszelkich informacji dotyczących funkcjonowania Programu. Uczestnik Programu może zgłosić pytania lub zastrzeżenia związane z Programem drogą mailową na adres: marzenia@itaka.pl
    2. PRZYSTĄPIENIE DO PROGRAMU
      1. Do Programu może przystąpić osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, posiada adres zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i dokonała zakupu usług turystycznych Biura Podróży Itaka.
      2. Warunkiem przystąpienia do Programu jest posiadanie konta w Strefie Klienta i rejestracja do Programu na stronie https://www.itaka.pl/strefa-klienta/program-lojalnosciowy.
      3. Uczestnik Programu otrzymuje indywidualny Numer Konta w Programie. Każdy Uczestnik ma prawo tylko do jednego Numeru Konta.
      4. Dołączenie do Programu jest równoznaczne z faktem zapoznania się z Regulaminem Programu oraz zgodą z jego postanowieniami.
    3. PUNKTY
      1. Punkty są przyznawane Uczestnikowi za zakup i realizację usług turystycznych stanowiących ofertę Biura Podróży Itaka, w zależności od wartości zakupu: za każde wydane sto złotych przyznawany jest jeden Punkt.
      2. Punkty są doliczane automatycznie w momencie powrotu z imprezy turystycznej, tylko i wyłącznie na konto Uczestnika Programu, na którego dane została założona rezerwacja, nawet jeśli na rezerwacji znajduje się więcej niż jedna osoba.
      3. Przyznane Punkty nie mogą być przekazane innym osobom i nie mogą być wymienione na gotówkę ani zniżki.
      4. Punkty są ważne tylko za rezerwacje, które zostały zrealizowane w ciągu ostatnich 10 lat, licząc od daty powrotu z wyjazdu do chwili obecnej. Po upływie 10 lat od zakończenia wyjazdu, Punkty naliczone za ten wyjazd wygasają.
      5. Wszelkie zastrzeżenia co do liczby Punktów zgromadzonych w Programie, Uczestnik Programu jest zobowiązany zgłosić w ciągu 14 dni od dnia zdarzenia będącego podstawą do zmiany liczby punktów. Liczbę posiadanych Punktów można sprawdzić w Strefie Klienta na https://www.itaka.pl/strefa-klienta.
      6. Punkty nie są naliczane za zakup usług dodatkowych, np.: wycieczek lokalnych, biletów lotniczych (flights.itaka.pl/), wynajmu samochodów. Ilość punktów za usługi, za które punkty są naliczane wskazana jest na umowie. Z Programu wyłączone są rezerwacje grupowe.
    4. NAGRODY
      1. Szczegółowa lista nagród wraz z oznaczeniem wartości Punktów niezbędnych do ich uzyskania dostępna jest na stronie www.itaka.pl/marzenia i w Strefie Klienta.
      2. Z przyczyn technicznych prezentowane Nagrody mogą różnić się wyglądem od wizerunku Nagród w rzeczywistości.
      3. Wszelkie ewentualne ciężary publicznoprawne związane z zamianą Punktów na Nagrody mogące obciążać Uczestnika Programu, Uczestnik zobowiązany jest uregulować we własnym zakresie.
      4. Uczestnik Programu realizuje uprawnienia wynikające ze zgromadzonych Punktów, składając zamówienie za pośrednictwem Strefy Klienta. Po dokonaniu weryfikacji Uczestnika Programu, Biuro Podróży Itaka zmniejsza liczbę zgromadzonych przez Uczestnika Programu Punktów o wartość punktową wybranej przez niego Nagrody. Nagroda zostaje wysłana do Uczestnika Programu pod wskazany w zamówieniu adres na terenie Rzeczpospolitej Polskiej za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej.
      5. Z przyczyn niezależnych od Organizatora, niektóre z Nagród mogą okazać się niedostępne,w szczególności wskutek ich wycofania przez producentów albo wyczerpania zapasów i braku możliwości ich uzupełnienia. W takich przypadkach Organizator będzie modyfikować katalog Nagród, z uwzględnieniem interesów Uczestnika.
      6. Uczestnik jest uprawniony do odstąpienia od zamówienia prezentu w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania, bez podania przyczyny. O skorzystaniu z uprawnienia Uczestnik informuje Biuro Podróży Itaka i odsyła otrzymaną Nagrodę w stanie nienaruszonym.
      7. W przypadku wad Nagród, możliwe jest zgłoszenie reklamacji Nagrody listownie na adres Biura Podróży Itaka lub drogą mailową na adres: marzenia@itaka.pl. Okres rozpatrzenia reklamacji: 14 dni kalendarzowych od daty wpłynięcia. W reklamacji należy wskazać dane pozwalające zidentyfikować Uczestnika np. imię, nazwisko, numer konta, adres do korespondencji oraz opisać wadę Nagrody.
    5. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
      1. Administratorem danych osobowych gromadzonych w celu umożliwienia przystąpienia i uczestnictwa w Programie lojalnościowym „Podróż Spełnionych Marzeń” jest Nowa Itaka Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie www.itaka.pl/dane-osobowe.
    6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
      1. Uczestnik Programu, jeśli wyrazi na to zgodę, będzie otrzymywał informacje dotyczące ofert specjalnych, drogą mailową, telefoniczną, SMS.
      2. Biuro Podróży Itaka ma prawo do zmiany treści Regulaminu w przypadkach i w zakresie uzasadnionych ważnymi powodami, tj. gdy:
        • Regulamin wymaga dostosowania do obowiązujących przepisów prawa albo wydanego orzeczenia, decyzji lub wytycznej;
        • wymaga tego ochrona interesów Uczestników;
        • jest to uzasadnione potrzebą zagwarantowania prawidłowego i bezpiecznego działania programu, w tym również zapobiegania lub zwalczania nadużyć;
        • przemawia za tym rozwijanie możliwości Programu, z należytym uwzględnieniem interesu Uczestników;
      3. W przypadku wprowadzenia zmian w Regulaminie, Organizator poinformuje Uczestnika o wprowadzeniu modyfikacji drogą mailową lub SMS i udostępni nowy tekst Regulaminu na stronie Programu (www.itaka.pl/marzenia) i w Strefie Klienta (www.itaka.pl/strefa-klienta). O sposobie powiadomienia (e-mail lub SMS) decyduje Organizator. Zmiany są skuteczne wobec Uczestnika w terminie 30 dni od dnia poinformowania o nich Uczestnika i pod warunkiem, że w tym czasie Uczestnik nie skorzysta z uprawnienia do rezygnacji w Programie.
      4. Uczestnik ma możliwość rezygnacji z udziału w Programie w każdym czasie, o czym powinien poinformować Organizatora drogą mailową na adres: marzenia@itaka.pl. Wraz z rezygnacją z udziału w Programie wygasają zgromadzone przez Uczestnika Punkty.
      5. Biuro Podróży Itaka zastrzega sobie prawo zakończenia Programu w przypadku uzasadnionym zamiarem rozpoczęcia nowego programu lojalnościowego lub inną ważną przyczyną. W takim przypadku Biuro Podróży Itaka publikuje informacje o zakończeniu Programu na stronie internetowej Programu (www.itaka.pl/strefa-klienta), określając termin zakończenia nie krótszy niż 3 miesiące przed datą zakończenia. W tym okresie Uczestnicy mogą nadal gromadzić punkty, natomiast przez okres 6 miesięcy od daty opublikowania informacji o zakończeniu programu, mogą nadal wymieniać punkty na nagrody.