Elastyczne podróżowanie tak jak lubisz

Sprawdź ofertę

Wybierz SMART i... 

Puzzle

dopasuj ofertę Szeroki zakres terminów, różne długości pobytu oraz lokalne lotniska - w ITAKA SMART korzystasz z dużej bazy ofert linii lotniczych i dostawców hoteli z całego świata.

All in one

oszczędzaj czas Jeśli do tej pory rezerwowałeś osobno przelot, hotel i transfery, to teraz zrobisz to szybciej u nas, a skonfigurowana przez Ciebie oferta przeliczy się w czasie rzeczywistym.

Time

nie zwlekaj Do momentu opłacenia oferty jej cena może ulec zmianie. Ma na to wpływ m.in. dostępność miejsc w hotelu i samolocie, kursy walut czy promocje. Ceny przeliczane są w czasie rzeczywistym z systemów rezerwacyjnych z całego świata.

Zobacz co jeszcze musisz wiedzieć o ofercie SMART

Najpopularniejsze kierunki SMART

Co musisz wiedzieć o ofercie SMART?

Jak wygląda odprawa? 

W zależności od linii lotniczej wykonującej lot w ramach rezerwacji niezbędna będzie realizacja:

  • odprawy online - wykonamy ją za Ciebie, dlatego koniecznie podczas zakładania rezerwacji podaj dane niezbędne do odprawy. Gotową do wydruku kartę pokładową prześlemy na adres mailowy podany w rezerwacji. Karty pokładowe wysyłamy od 23 do 8 godzin przed danym wylotem, w związku z czym kartę pokładową na lot powrotny otrzymasz dopiero w trakcie pobytu (dotyczy przewoźników low cost ).
  • lub
  • odprawy na lotnisku - zrealizujesz ją samodzielnie przy stanowisku odprawy Twojego lotu (dotyczy przewoźników regularnych ).

Jak wygląda opieka podczas wakacji?

Na miejscu nie ma rezydenta, ale w razie potrzeby możesz przez całą dobę kontaktować się z polskojęzycznym zespołem ITAKA Travel Expert (ITE) poprzez Messenger czat, e-mail lub telefonicznie. Dane kontaktowe do ITE otrzymasz przed wylotem na adres mailowy podany w rezerwacji wraz z kompletem informacji o przelocie, transferze i zakwaterowaniu.

Jak wygląda transfer? 

Na lotnisku po wylądowaniu przedstawiciel kontrahenta Itaka SMART wskaże transfer do hotelu. Czas oczekiwania na transfer może wynieść ok. 1h. Kierowca informuje o nazwie hotelu i pomaga z bagażem. Informacja o transferze powrotnym dostępna będzie na dzień przed wylotem w aplikacji mobilnej ITAKA lub wiadomości e-mail.

Jak mogę zarezerwować wycieczki fakultatywne?

na stronie
Seeplaces

w aplikacji
mobilnej ITAKA

u swojego doradcy
lub będąc już na miejscu
- poprzez kontakt z ITAKA
Travel Expert.

Wybierz SMART kierunek dla siebie!

Blisko i ciepło

Egzotyka

Elastyczne podróżowanie tak jak lubisz

Sprawdź ofertę

Wybierz SMART i... 

Puzzle

dopasuj ofertę Szeroki zakres terminów, różne długości pobytu oraz lokalne lotniska - w ITAKA SMART korzystasz z dużej bazy ofert linii lotniczych i dostawców hoteli z całego świata.

All in one

oszczędzaj czas Jeśli do tej pory rezerwowałeś osobno przelot, hotel i transfery, to teraz zrobisz to szybciej u nas, a skonfigurowana przez Ciebie oferta przeliczy się w czasie rzeczywistym.

Time

nie zwlekaj Do momentu opłacenia oferty jej cena może ulec zmianie. Ma na to wpływ m.in. dostępność miejsc w hotelu i samolocie, kursy walut czy promocje. Ceny przeliczane są w czasie rzeczywistym z systemów rezerwacyjnych z całego świata.

Zobacz co jeszcze musisz wiedzieć o ofercie SMART

Najpopularniejsze kierunki SMART

Co musisz wiedzieć o ofercie SMART?

Jak wygląda odprawa? 

W zależności od linii lotniczej wykonującej lot w ramach rezerwacji niezbędna będzie realizacja:

  • odprawy online - wykonamy ją za Ciebie, dlatego koniecznie podczas zakładania rezerwacji podaj dane niezbędne do odprawy. Gotową do wydruku kartę pokładową prześlemy na adres mailowy podany w rezerwacji. Karty pokładowe wysyłamy od 23 do 8 godzin przed danym wylotem, w związku z czym kartę pokładową na lot powrotny otrzymasz dopiero w trakcie pobytu (dotyczy przewoźników low cost ).
  • lub
  • odprawy na lotnisku - zrealizujesz ją samodzielnie przy stanowisku odprawy Twojego lotu (dotyczy przewoźników regularnych ).

Jak wygląda opieka podczas wakacji?

Na miejscu nie ma rezydenta, ale w razie potrzeby możesz przez całą dobę kontaktować się z polskojęzycznym zespołem ITAKA Travel Expert (ITE) poprzez Messenger czat, e-mail lub telefonicznie. Dane kontaktowe do ITE otrzymasz przed wylotem na adres mailowy podany w rezerwacji wraz z kompletem informacji o przelocie, transferze i zakwaterowaniu.

Jak wygląda transfer? 

Na lotnisku po wylądowaniu przedstawiciel kontrahenta Itaka SMART wskaże transfer do hotelu. Czas oczekiwania na transfer może wynieść ok. 1h. Kierowca informuje o nazwie hotelu i pomaga z bagażem. Informacja o transferze powrotnym dostępna będzie na dzień przed wylotem w aplikacji mobilnej ITAKA lub wiadomości e-mail.

Jak mogę zarezerwować wycieczki fakultatywne?

na stronie
Seeplaces

w aplikacji
mobilnej ITAKA

u swojego doradcy
lub będąc już na miejscu
- poprzez kontakt z ITAKA
Travel Expert.

Wybierz SMART kierunek dla siebie!

Blisko i ciepło

Egzotyka

  • fb
  • insta
  • yt
  • tiktok
  • blik
  • ms
  • visa
  • przelewy
  • gpay
  • applepay
  • terazPolska
  • pit
Wszelkie prawa zastrzeżone przez Biuro Podróży ITAKA 2025. Jeśli korzystasz z naszego z serwisu, akceptujesz nasz Regulamin.