06-10-2023
17 milionów pasażerów rocznie, 35 samolotów więcej, 20 nowych kierunków. Polskie Linie Lotnicze LOT przedstawiły strategię na lata 2024-2028. Na zaproszenie PLL LOT w spotkaniu wziął udział Piotr Henicz, Wiceprezes ITAKA Holdings.
W Warszawie, 5.10.23 r., podczas uroczystego spotkania z kontrahentami i przedstawicielami mediów, Prezes PLL LOT Michał Fijoł przedstawił założenia strategii rozwoju narodowego przewoźnika do roku 2028.
„Nasza strategia bazuje na czterech filarach, czterech ambicjach. W 2028 r. LOT będzie obsługiwał 20 kolejnych kierunków, będzie miał 16,9 mln pasażerów i 30 proc. udział w polskim rynku. Planujemy ekspansję floty do około 110 samolotów, aby umożliwić ten wzrost” - powiedział Prezes PLL LOT Michał Fijoł.
Piotr Henicz w swoim wystąpieniu zwrócił uwagę na niezwykle ważne dla polskiego Klienta, gwarantowanie przez LOT, poczucie bezpieczeństwa, a także wysoki standard świadczonych usług i pozytywny wizerunek PLL LOT utrzymywany przez narodowego przewoźnika od wielu lat. Pokreślił również doniosłą rolę biur podroży i LOT-u w kreowaniu nowych, zwłaszcza dalekich, egzotycznych kierunków wakacyjnych Polaków – „Nowa strategia PLL LOT oznacza dla polskich turystów wiele nowych możliwości podróżowania do nowych miejsc nowoczesnymi samolotami”.
Prezes Henicz pochwalił także koncepcję nowej kampanii wizerunkowej LOT-u „Ważne z kim podróżujesz” komentując m.in: „Dla polskiego Klienta niezmiernie ważne jest z jakim biurem i z jaką linią lotniczą podróżuje”.
06-10-2023
17 milionów pasażerów rocznie, 35 samolotów więcej, 20 nowych kierunków. Polskie Linie Lotnicze LOT przedstawiły strategię na lata 2024-2028. Na zaproszenie PLL LOT w spotkaniu wziął udział Piotr Henicz, Wiceprezes ITAKA Holdings.
W Warszawie, 5.10.23 r., podczas uroczystego spotkania z kontrahentami i przedstawicielami mediów, Prezes PLL LOT Michał Fijoł przedstawił założenia strategii rozwoju narodowego przewoźnika do roku 2028.
„Nasza strategia bazuje na czterech filarach, czterech ambicjach. W 2028 r. LOT będzie obsługiwał 20 kolejnych kierunków, będzie miał 16,9 mln pasażerów i 30 proc. udział w polskim rynku. Planujemy ekspansję floty do około 110 samolotów, aby umożliwić ten wzrost” - powiedział Prezes PLL LOT Michał Fijoł.
Piotr Henicz w swoim wystąpieniu zwrócił uwagę na niezwykle ważne dla polskiego Klienta, gwarantowanie przez LOT, poczucie bezpieczeństwa, a także wysoki standard świadczonych usług i pozytywny wizerunek PLL LOT utrzymywany przez narodowego przewoźnika od wielu lat. Pokreślił również doniosłą rolę biur podroży i LOT-u w kreowaniu nowych, zwłaszcza dalekich, egzotycznych kierunków wakacyjnych Polaków – „Nowa strategia PLL LOT oznacza dla polskich turystów wiele nowych możliwości podróżowania do nowych miejsc nowoczesnymi samolotami”.
Prezes Henicz pochwalił także koncepcję nowej kampanii wizerunkowej LOT-u „Ważne z kim podróżujesz” komentując m.in: „Dla polskiego Klienta niezmiernie ważne jest z jakim biurem i z jaką linią lotniczą podróżuje”.