Strategia PLL LOT do roku 2028

06-10-2023

17 milionów pasażerów rocznie, 35 samolotów więcej, 20 nowych kierunków. Polskie Linie Lotnicze LOT przedstawiły strategię na lata 2024-2028. Na zaproszenie PLL LOT w spotkaniu wziął udział Piotr Henicz, Wiceprezes ITAKA Holdings.

W Warszawie, 5.10.23 r., podczas uroczystego spotkania z kontrahentami i przedstawicielami mediów, Prezes PLL LOT Michał Fijoł przedstawił założenia strategii rozwoju narodowego przewoźnika do roku 2028.

„Nasza strategia bazuje na czterech filarach, czterech ambicjach. W 2028 r. LOT będzie obsługiwał 20 kolejnych kierunków, będzie miał 16,9 mln pasażerów i 30 proc. udział w polskim rynku. Planujemy ekspansję floty do około 110 samolotów, aby umożliwić ten wzrost” - powiedział Prezes PLL LOT Michał Fijoł.

Piotr Henicz w swoim wystąpieniu zwrócił uwagę na niezwykle ważne dla polskiego Klienta, gwarantowanie przez LOT, poczucie bezpieczeństwa, a także wysoki standard świadczonych usług i pozytywny wizerunek PLL LOT utrzymywany przez narodowego przewoźnika od wielu lat. Pokreślił również doniosłą rolę biur podroży i LOT-u w kreowaniu nowych, zwłaszcza dalekich, egzotycznych kierunków wakacyjnych Polaków – „Nowa strategia PLL LOT oznacza dla polskich turystów wiele nowych możliwości podróżowania do nowych miejsc nowoczesnymi samolotami”.

Prezes Henicz pochwalił także koncepcję nowej kampanii wizerunkowej LOT-u „Ważne z kim podróżujesz” komentując m.in: „Dla polskiego Klienta niezmiernie ważne jest z jakim biurem i z jaką linią lotniczą podróżuje”.

Strategia PLL LOT do roku 2028

06-10-2023

17 milionów pasażerów rocznie, 35 samolotów więcej, 20 nowych kierunków. Polskie Linie Lotnicze LOT przedstawiły strategię na lata 2024-2028. Na zaproszenie PLL LOT w spotkaniu wziął udział Piotr Henicz, Wiceprezes ITAKA Holdings.

W Warszawie, 5.10.23 r., podczas uroczystego spotkania z kontrahentami i przedstawicielami mediów, Prezes PLL LOT Michał Fijoł przedstawił założenia strategii rozwoju narodowego przewoźnika do roku 2028.

„Nasza strategia bazuje na czterech filarach, czterech ambicjach. W 2028 r. LOT będzie obsługiwał 20 kolejnych kierunków, będzie miał 16,9 mln pasażerów i 30 proc. udział w polskim rynku. Planujemy ekspansję floty do około 110 samolotów, aby umożliwić ten wzrost” - powiedział Prezes PLL LOT Michał Fijoł.

Piotr Henicz w swoim wystąpieniu zwrócił uwagę na niezwykle ważne dla polskiego Klienta, gwarantowanie przez LOT, poczucie bezpieczeństwa, a także wysoki standard świadczonych usług i pozytywny wizerunek PLL LOT utrzymywany przez narodowego przewoźnika od wielu lat. Pokreślił również doniosłą rolę biur podroży i LOT-u w kreowaniu nowych, zwłaszcza dalekich, egzotycznych kierunków wakacyjnych Polaków – „Nowa strategia PLL LOT oznacza dla polskich turystów wiele nowych możliwości podróżowania do nowych miejsc nowoczesnymi samolotami”.

Prezes Henicz pochwalił także koncepcję nowej kampanii wizerunkowej LOT-u „Ważne z kim podróżujesz” komentując m.in: „Dla polskiego Klienta niezmiernie ważne jest z jakim biurem i z jaką linią lotniczą podróżuje”.

  • fb
  • insta
  • yt
  • tiktok
  • blik
  • ms
  • visa
  • przelewy
  • gpay
  • applepay
  • terazPolska
  • pit
Wszelkie prawa zastrzeżone przez Biuro Podróży ITAKA 2025. Jeśli korzystasz z naszego z serwisu, akceptujesz nasz Regulamin.