22-04-2025
8 dni, ponad 200 zaproszonych Gości, podsumowanie sezonu ZIMA 24/25, prezentacja oferty ZIMA 25/26 i mnóstwo atrakcji dla uczestników ⁠–⁠ WOW, co to było za wydarzenie!
W dniach 10-17.04.2025 r., na mocy podpisanej umowy z Departamentem Kultury i Turystyki ⁠–⁠ Abu Dhabi (DCT Abu Dhabi), w Radisson Blu Hotel & Resort Al Ain w Abu Dhabi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich odbyła się konferencja TOP Sellers. Na wydarzeniu pojawili się przedstawiciele sieci agencyjnej i salonów firmowych z całej Polski oraz szerokie grono profesjonalistów z branży turystycznej.
Spotkanie otworzył Abdulla Yousuf, Director of International Operations DCT Abu Dhabi, który powiedział:
„Jesteśmy dumni, że mogliśmy zorganizować konferencję Itaki Top Sellers 2025 właśnie w Abu Dhabi, podkreślając tym samym nasze przywiązanie do idei pogłębiania relacji z Europą Środkową i nawiązania długofalowej współpracy z polskim sektorem turystycznym. Współpraca ta stanowi odzwierciedlenie jednoczącej nas wizji dostarczania wyjątkowych, wzbogacających kulturowo doświadczeń wakacyjnych dla stale rosnącej puli odwiedzających. Umożliwiając naszym partnerom handlowym bezpośrednie skorzystanie z oferty Abu Dhabi, wyposażamy ich w narzędzia i inspirację, które pozwolą im podzielić się naszą historią i wzbudzić zainteresowania emiratem w nowych odbiorcach.”
Dzięki ogromnemu wsparciu ze strony DCT Abu Dhabi oraz produktywnym działaniom operacyjnym, sprzedawcy ITAKI będą mieć nieoceniony udział w promocji Abu Dhabi w Polsce, przekazując klientom i współpracownikom swoje najlepsze doświadczenia z podróży do Abu Dhabi.
„W tym wyjątkowym i cudownym miejscu, chciałbym podziękować naszym partnerom w Emiratach. Współpraca pod każdym względem, na każdym kroku, była niesamowicie profesjonalna. Jeszcze raz bardzo gorąco dziękuję za możliwość zorganizowania u Państwa konferencji TOP Sellers.” ⁠–⁠ powiedział Piotr Henicz, Wiceprezes ITAKA HOLDINGS. ⁠–⁠ „Bardzo głęboko wierzymy, że Abu Dhabi oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie, które stają się coraz bardziej popularne na całym świecie, w tym również na rynku polskim, będą wśród naszych Klientów coraz częściej wybieraną destynacją.”
Wydarzenie skomentował Mariusz Jańczuk, Prezes ITAKA HOLDINGS: „Dla nas to nowe otwarcie w Emiratach, ponieważ od wielu lat próbowaliśmy tworzyć turystykę w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Archipelag wysp, na których rozciąga się Abu Dhabi, to są przepiękne plaże, fantastyczne hotele, dużo kultury i rozrywki. Wydaje mi się, że to miejsce w przyszłości powinno być najbardziej atrakcyjnym do spędzania czasu, stąd z takim zainteresowaniem spotkała się propozycja współpracy między nami i zawarliśmy umowę na targach w Berlinie, na mocy której Departament Kultury i Turystyki Abu Dhabi pomaga ITACE w reklamowaniu tego kierunku i rozwoju turystyki do Abu Dhabi.”
Podczas konferencji podsumowano udany sezon ZIMA 24/25 i przedstawiono gorące nowości na ZIMĘ 25/26: egzotyczny Wietnam z ofertą ciekawych hoteli przy samej plaży oraz prawdziwy klejnot Ameryki Południowej ⁠–⁠ Kolumbię, która wejdzie do sprzedaży już niebawem. Zaprezentowano również kierunki, które są niezwykle popularne wśród polskich klientów od lat: tropikalną Dominikanę, kochaną przez polskich turystów Tajlandię, rajskie Malediwy, Madagaskar ⁠–⁠ krainę lemurów i baobabów, perłę Oceanu Indyjskiego ⁠–⁠ Zanzibar, znaną z ekscytujących safari Kenię, a także nowość z poprzedniego sezonu ⁠–⁠ Langkawi oraz Oman, Egipt, Tunezję, Wyspy Zielonego Przylądka, Wyspy Kanaryjskie i Maderę. Opowiedziano o bogatym wyborze wycieczek objazdowych ⁠–⁠ zarówno europejskich, jak i w dalsze zakątki świata, ofercie NO LIMITS by ITAKA m.in. nartach w regionach Japonii i Turcji, a także hotelach z portfolio ITAKA SMART oraz ekscytujących rejsach.
Poza panelami szkoleniowymi, 14.04 odbyło się spotkanie networkingowe, dzięki któremu można było nawiązać nowe kontakty biznesowe i lepiej poznać ofertę hotelową, wycieczkową i lotniczą partnerów związanych z turystyką w Abu Dhabi. Na najbardziej aktywnych uczestników czekały nagrody ufundowane przez wystawców, m.in. noclegi w hotelach w Abu Dhabi. Nagroda główna obejmowała nie tylko pobyt w luksusowym hotelu Jumeirah Saadiyat Island Abu Dhabi, ale i przelot linią lotniczą Etihad Airways.
W dniach 13-16.04 zrealizowano program wycieczek po regionie Al Ain, Abu Dhabi i Dubaju oraz wizytację 5 hoteli w Abu Dhabi i 3 w Dubaju. Uczestnicy mogli zobaczyć wysokiej klasy hotele, z niesamowitymi widokami z wysokich pięter, wspaniałymi basenami i luksusowymi wnętrzami oraz zasmakować nie tylko dań kuchni międzynarodowej, ale i przede wszystkim przysmaków kuchni arabskiej. Odwiedzono również najważniejsze miejsca w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, co w przyszłości również zaowocuje pomyślną sprzedażą i promocją destynacji.
Uczestnicy odwiedzili Dubaj, czyli miejsce wielu pobitych rekordów Guinnessa, z Burj Khalifą na czele. Luksus na piaskach szokujący rozmachem, fantazyjną architekturą oraz bajecznym bogactwem. Świetnym pomysłem jest wybranie się stąd na wycieczkę „Desert Safari”, które pozwala poczuć się jak w arabskiej baśni. Obozowisko z kolorowymi dywanami i poduszkami otoczone wydmami i atrakcje takie jak pokazy tańca brzucha, sandboarding czy malowanie henną zapadną w pamięć na długo!
W Abu Dhabi program wycieczek obejmował:
W Abu Dhabi nie brakuje rozrywek i miejsc wartych odwiedzenia, a pogoda jest tu gwarantowana przez cały rok ⁠–⁠ klimat charakteryzuje się upalnym latem i ciepłą zimą, a ilość dni deszczowych można policzyć na palcach jednej ręki. Plaże, położone na wybrzeżu Zatoki Arabskiej, urzekają drobnym, białym piaskiem oraz nieszablonowymi widokami. Można tu znaleźć bardzo dobrze zagospodarowane plaże publiczne, klubowe i hotelowe, które sprzyjają błogiemu odpoczynkowi na leżaku i morskim kąpielom, ale nie tylko! Pływanie motorówką, odkrywanie podwodnego świata podczas nurkowania czy rejs luksusowym jachtem to tylko część proponowanych atrakcji. Dużą popularnością cieszy się 2-kilometrowa plaża Corniche, kojarzona przede wszystkim z błękitem wody i promenadą, z której można podziwiać niezwykłe widoki na futurystyczną architekturę miasta. Tutaj naprawdę wszystko jest „naj” i warto się o tym przekonać samemu, dlatego Habibi, come to… Abu Dhabi!
Więcej o regionie na stronie: www.AbuDhabiEvents.ae
#InAbuDhabi #InAlAin
22-04-2025
8 dni, ponad 200 zaproszonych Gości, podsumowanie sezonu ZIMA 24/25, prezentacja oferty ZIMA 25/26 i mnóstwo atrakcji dla uczestników ⁠–⁠ WOW, co to było za wydarzenie!
W dniach 10-17.04.2025 r., na mocy podpisanej umowy z Departamentem Kultury i Turystyki ⁠–⁠ Abu Dhabi (DCT Abu Dhabi), w Radisson Blu Hotel & Resort Al Ain w Abu Dhabi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich odbyła się konferencja TOP Sellers. Na wydarzeniu pojawili się przedstawiciele sieci agencyjnej i salonów firmowych z całej Polski oraz szerokie grono profesjonalistów z branży turystycznej.
Spotkanie otworzył Abdulla Yousuf, Director of International Operations DCT Abu Dhabi, który powiedział:
„Jesteśmy dumni, że mogliśmy zorganizować konferencję Itaki Top Sellers 2025 właśnie w Abu Dhabi, podkreślając tym samym nasze przywiązanie do idei pogłębiania relacji z Europą Środkową i nawiązania długofalowej współpracy z polskim sektorem turystycznym. Współpraca ta stanowi odzwierciedlenie jednoczącej nas wizji dostarczania wyjątkowych, wzbogacających kulturowo doświadczeń wakacyjnych dla stale rosnącej puli odwiedzających. Umożliwiając naszym partnerom handlowym bezpośrednie skorzystanie z oferty Abu Dhabi, wyposażamy ich w narzędzia i inspirację, które pozwolą im podzielić się naszą historią i wzbudzić zainteresowania emiratem w nowych odbiorcach.”
Dzięki ogromnemu wsparciu ze strony DCT Abu Dhabi oraz produktywnym działaniom operacyjnym, sprzedawcy ITAKI będą mieć nieoceniony udział w promocji Abu Dhabi w Polsce, przekazując klientom i współpracownikom swoje najlepsze doświadczenia z podróży do Abu Dhabi.
„W tym wyjątkowym i cudownym miejscu, chciałbym podziękować naszym partnerom w Emiratach. Współpraca pod każdym względem, na każdym kroku, była niesamowicie profesjonalna. Jeszcze raz bardzo gorąco dziękuję za możliwość zorganizowania u Państwa konferencji TOP Sellers.” ⁠–⁠ powiedział Piotr Henicz, Wiceprezes ITAKA HOLDINGS. ⁠–⁠ „Bardzo głęboko wierzymy, że Abu Dhabi oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie, które stają się coraz bardziej popularne na całym świecie, w tym również na rynku polskim, będą wśród naszych Klientów coraz częściej wybieraną destynacją.”
Wydarzenie skomentował Mariusz Jańczuk, Prezes ITAKA HOLDINGS: „Dla nas to nowe otwarcie w Emiratach, ponieważ od wielu lat próbowaliśmy tworzyć turystykę w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Archipelag wysp, na których rozciąga się Abu Dhabi, to są przepiękne plaże, fantastyczne hotele, dużo kultury i rozrywki. Wydaje mi się, że to miejsce w przyszłości powinno być najbardziej atrakcyjnym do spędzania czasu, stąd z takim zainteresowaniem spotkała się propozycja współpracy między nami i zawarliśmy umowę na targach w Berlinie, na mocy której Departament Kultury i Turystyki Abu Dhabi pomaga ITACE w reklamowaniu tego kierunku i rozwoju turystyki do Abu Dhabi.”
Podczas konferencji podsumowano udany sezon ZIMA 24/25 i przedstawiono gorące nowości na ZIMĘ 25/26: egzotyczny Wietnam z ofertą ciekawych hoteli przy samej plaży oraz prawdziwy klejnot Ameryki Południowej ⁠–⁠ Kolumbię, która wejdzie do sprzedaży już niebawem. Zaprezentowano również kierunki, które są niezwykle popularne wśród polskich klientów od lat: tropikalną Dominikanę, kochaną przez polskich turystów Tajlandię, rajskie Malediwy, Madagaskar ⁠–⁠ krainę lemurów i baobabów, perłę Oceanu Indyjskiego ⁠–⁠ Zanzibar, znaną z ekscytujących safari Kenię, a także nowość z poprzedniego sezonu ⁠–⁠ Langkawi oraz Oman, Egipt, Tunezję, Wyspy Zielonego Przylądka, Wyspy Kanaryjskie i Maderę. Opowiedziano o bogatym wyborze wycieczek objazdowych ⁠–⁠ zarówno europejskich, jak i w dalsze zakątki świata, ofercie NO LIMITS by ITAKA m.in. nartach w regionach Japonii i Turcji, a także hotelach z portfolio ITAKA SMART oraz ekscytujących rejsach.
Poza panelami szkoleniowymi, 14.04 odbyło się spotkanie networkingowe, dzięki któremu można było nawiązać nowe kontakty biznesowe i lepiej poznać ofertę hotelową, wycieczkową i lotniczą partnerów związanych z turystyką w Abu Dhabi. Na najbardziej aktywnych uczestników czekały nagrody ufundowane przez wystawców, m.in. noclegi w hotelach w Abu Dhabi. Nagroda główna obejmowała nie tylko pobyt w luksusowym hotelu Jumeirah Saadiyat Island Abu Dhabi, ale i przelot linią lotniczą Etihad Airways.
W dniach 13-16.04 zrealizowano program wycieczek po regionie Al Ain, Abu Dhabi i Dubaju oraz wizytację 5 hoteli w Abu Dhabi i 3 w Dubaju. Uczestnicy mogli zobaczyć wysokiej klasy hotele, z niesamowitymi widokami z wysokich pięter, wspaniałymi basenami i luksusowymi wnętrzami oraz zasmakować nie tylko dań kuchni międzynarodowej, ale i przede wszystkim przysmaków kuchni arabskiej. Odwiedzono również najważniejsze miejsca w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, co w przyszłości również zaowocuje pomyślną sprzedażą i promocją destynacji.
Uczestnicy odwiedzili Dubaj, czyli miejsce wielu pobitych rekordów Guinnessa, z Burj Khalifą na czele. Luksus na piaskach szokujący rozmachem, fantazyjną architekturą oraz bajecznym bogactwem. Świetnym pomysłem jest wybranie się stąd na wycieczkę „Desert Safari”, które pozwala poczuć się jak w arabskiej baśni. Obozowisko z kolorowymi dywanami i poduszkami otoczone wydmami i atrakcje takie jak pokazy tańca brzucha, sandboarding czy malowanie henną zapadną w pamięć na długo!
W Abu Dhabi program wycieczek obejmował:
W Abu Dhabi nie brakuje rozrywek i miejsc wartych odwiedzenia, a pogoda jest tu gwarantowana przez cały rok ⁠–⁠ klimat charakteryzuje się upalnym latem i ciepłą zimą, a ilość dni deszczowych można policzyć na palcach jednej ręki. Plaże, położone na wybrzeżu Zatoki Arabskiej, urzekają drobnym, białym piaskiem oraz nieszablonowymi widokami. Można tu znaleźć bardzo dobrze zagospodarowane plaże publiczne, klubowe i hotelowe, które sprzyjają błogiemu odpoczynkowi na leżaku i morskim kąpielom, ale nie tylko! Pływanie motorówką, odkrywanie podwodnego świata podczas nurkowania czy rejs luksusowym jachtem to tylko część proponowanych atrakcji. Dużą popularnością cieszy się 2-kilometrowa plaża Corniche, kojarzona przede wszystkim z błękitem wody i promenadą, z której można podziwiać niezwykłe widoki na futurystyczną architekturę miasta. Tutaj naprawdę wszystko jest „naj” i warto się o tym przekonać samemu, dlatego Habibi, come to… Abu Dhabi!
Więcej o regionie na stronie: www.AbuDhabiEvents.ae
#InAbuDhabi #InAlAin