ITAKA WIEDZA – szkolenie w Opolu!

19-03-2024

Na szkoleniu w nowej formule, które odbyło się w dniach: 12-15.03.2024 r., w siedzibie ITAKI w Opolu, wiedzę zdobywało 21 nowych pracowników Salonów Firmowych!

Podczas kompleksowego szkolenia uczestnicy poznali m.in. zasady współpracy z najważniejszymi dla Sieci Sprzedaży działami w firmie: COK, eCommerce, Channel Marketing, Usług Dodatkowych, Oferty Zewnętrznej/SeePlaces i Marketingu Bezpośredniego. Nowi pracownicy odbyli również szkolenie z Systemu Rezerwacyjnego Resabee oraz Standardów Obsługi Klienta – najważniejszych narzędzi związanych z pracą w Salonie Firmowym.

Obecność na szkoleniu pozwoliła nie tylko poznać firmę od środka, ale przede wszystkim zwrócić uwagę na najistotniejsze zagadnienia wpływające korzystnie na jakość obsługi Klienta w Salonach Firmowych ITAKI.

Kolejne szkolenie już w kwietniu!

ITAKA WIEDZA – szkolenie w Opolu!

19-03-2024

Na szkoleniu w nowej formule, które odbyło się w dniach: 12-15.03.2024 r., w siedzibie ITAKI w Opolu, wiedzę zdobywało 21 nowych pracowników Salonów Firmowych!

Podczas kompleksowego szkolenia uczestnicy poznali m.in. zasady współpracy z najważniejszymi dla Sieci Sprzedaży działami w firmie: COK, eCommerce, Channel Marketing, Usług Dodatkowych, Oferty Zewnętrznej/SeePlaces i Marketingu Bezpośredniego. Nowi pracownicy odbyli również szkolenie z Systemu Rezerwacyjnego Resabee oraz Standardów Obsługi Klienta – najważniejszych narzędzi związanych z pracą w Salonie Firmowym.

Obecność na szkoleniu pozwoliła nie tylko poznać firmę od środka, ale przede wszystkim zwrócić uwagę na najistotniejsze zagadnienia wpływające korzystnie na jakość obsługi Klienta w Salonach Firmowych ITAKI.

Kolejne szkolenie już w kwietniu!

  • fb
  • insta
  • yt
  • tiktok
  • blik
  • ms
  • visa
  • przelewy
  • gpay
  • applepay
  • terazPolska
  • pit
Wszelkie prawa zastrzeżone przez Biuro Podróży ITAKA 2025. Jeśli korzystasz z naszego z serwisu, akceptujesz nasz Regulamin.