19-03-2024
Na szkoleniu w nowej formule, które odbyło się w dniach: 12-15.03.2024 r., w siedzibie ITAKI w Opolu, wiedzę zdobywało 21 nowych pracowników Salonów Firmowych!
Podczas kompleksowego szkolenia uczestnicy poznali m.in. zasady współpracy z najważniejszymi dla Sieci Sprzedaży działami w firmie: COK, eCommerce, Channel Marketing, Usług Dodatkowych, Oferty Zewnętrznej/SeePlaces i Marketingu Bezpośredniego. Nowi pracownicy odbyli również szkolenie z Systemu Rezerwacyjnego Resabee oraz Standardów Obsługi Klienta – najważniejszych narzędzi związanych z pracą w Salonie Firmowym.
Obecność na szkoleniu pozwoliła nie tylko poznać firmę od środka, ale przede wszystkim zwrócić uwagę na najistotniejsze zagadnienia wpływające korzystnie na jakość obsługi Klienta w Salonach Firmowych ITAKI.
Kolejne szkolenie już w kwietniu!
19-03-2024
Na szkoleniu w nowej formule, które odbyło się w dniach: 12-15.03.2024 r., w siedzibie ITAKI w Opolu, wiedzę zdobywało 21 nowych pracowników Salonów Firmowych!
Podczas kompleksowego szkolenia uczestnicy poznali m.in. zasady współpracy z najważniejszymi dla Sieci Sprzedaży działami w firmie: COK, eCommerce, Channel Marketing, Usług Dodatkowych, Oferty Zewnętrznej/SeePlaces i Marketingu Bezpośredniego. Nowi pracownicy odbyli również szkolenie z Systemu Rezerwacyjnego Resabee oraz Standardów Obsługi Klienta – najważniejszych narzędzi związanych z pracą w Salonie Firmowym.
Obecność na szkoleniu pozwoliła nie tylko poznać firmę od środka, ale przede wszystkim zwrócić uwagę na najistotniejsze zagadnienia wpływające korzystnie na jakość obsługi Klienta w Salonach Firmowych ITAKI.
Kolejne szkolenie już w kwietniu!