Biuro podróży Itaka

ITAKA na XIV Forum Promocji Turystycznej

12-04-2024

Ważne dla branży tematy i ciekawe debaty profesjonalistów. Axabee jednym ze sponsorów wydarzenia.

11 kwietnia 2024 r. w Centrum Edukacji Ekologicznej Hydropolis we Wrocławiu miała miejsce XIV edycja Forum Promocji Turystycznej, którego organizatorem jest redakcja portalu WaszaTurystyka.pl. Forum jest odpowiedzią na potrzebę profesjonalizacji narzędzi promocji w polskiej turystyce, integracji środowiska i wymiany doświadczeń między uczestnikami całego rynku turystycznego.

W debacie „Dynamiczne pakietowanie przyszłością turystyki zorganizowanej?” ITAKĘ reprezentował Marcin Kołodziejczyk, dyrektor ITAKA SMART. Dyskusja skupiona była wokół trzech wątków: nierozpoznanych do końca potrzeb i ograniczeń klientów w kontekście akceptacji usług dynamicznego pakietowania, ograniczonego zaangażowania agentów turystycznych w sprzedaż usług dynamicznego pakietowania oraz otwarcia oferty Ryanair dla OTA i touroperatorów.

Zakres oferty każdej z firm jest elementem gry rynkowej. Jedni, bazując na tzw. price communication, koncentrują się na ofertach tanich, składających się jedynie z przelotu i hotelu. Dla takich firm jak ITAKA większe znaczenie ma jakość oferty i jej zgodność z polityką całej firmy. Dlatego w ITAKA SMART nie zrezygnowaliśmy, tak jak inni, z obligatoryjnego transferu i bagażu rejestrowanego. Nie było i nie może być różnicy w jakości i rzetelności usług pomiędzy ofertami czarterowymi a tymi pakietowanymi dynamicznie – poziom obsługi w każdym przypadku musi być taki sam.” – podkreślił Marcin Kołodziejczyk.

Jednym ze sponsorów tego wydarzenia było Axabee – twórca systemu Resabee.

ITAKA na XIV Forum Promocji Turystycznej

12-04-2024

Ważne dla branży tematy i ciekawe debaty profesjonalistów. Axabee jednym ze sponsorów wydarzenia.

11 kwietnia 2024 r. w Centrum Edukacji Ekologicznej Hydropolis we Wrocławiu miała miejsce XIV edycja Forum Promocji Turystycznej, którego organizatorem jest redakcja portalu WaszaTurystyka.pl. Forum jest odpowiedzią na potrzebę profesjonalizacji narzędzi promocji w polskiej turystyce, integracji środowiska i wymiany doświadczeń między uczestnikami całego rynku turystycznego.

W debacie „Dynamiczne pakietowanie przyszłością turystyki zorganizowanej?” ITAKĘ reprezentował Marcin Kołodziejczyk, dyrektor ITAKA SMART. Dyskusja skupiona była wokół trzech wątków: nierozpoznanych do końca potrzeb i ograniczeń klientów w kontekście akceptacji usług dynamicznego pakietowania, ograniczonego zaangażowania agentów turystycznych w sprzedaż usług dynamicznego pakietowania oraz otwarcia oferty Ryanair dla OTA i touroperatorów.

Zakres oferty każdej z firm jest elementem gry rynkowej. Jedni, bazując na tzw. price communication, koncentrują się na ofertach tanich, składających się jedynie z przelotu i hotelu. Dla takich firm jak ITAKA większe znaczenie ma jakość oferty i jej zgodność z polityką całej firmy. Dlatego w ITAKA SMART nie zrezygnowaliśmy, tak jak inni, z obligatoryjnego transferu i bagażu rejestrowanego. Nie było i nie może być różnicy w jakości i rzetelności usług pomiędzy ofertami czarterowymi a tymi pakietowanymi dynamicznie – poziom obsługi w każdym przypadku musi być taki sam.” – podkreślił Marcin Kołodziejczyk.

Jednym ze sponsorów tego wydarzenia było Axabee – twórca systemu Resabee.

  • Logo Facebook
  • Logo Instagram
  • Logo YouTube
  • TikTok
  • Logo Blik
  • Logo MasterCard
  • Logo Visa
  • Logo Przelewy 24
  • Logo GooglePay
  • Logo ApplePay
  • Teraz Polska logo
  • Logo Polska Izba Turystyki
Wszelkie prawa zastrzeżone przez Biuro Podróży ITAKA 2025. Jeśli korzystasz z naszego z serwisu, akceptujesz nasz Regulamin.