12-03-2024
Kolejna, już XIII edycja programu Konsumencki Lider Jakości 2024 to kolejny sukces! ITAKA już 13. raz z rzędu zajęła I miejsce w kategorii Biura Podróży i tym samym otrzymała złote godło KONSUMENCKIEGO LIDERA JAKOŚCI 2024.
Badania opierają się na zgromadzonych opiniach aktywnych konsumentów, których analiza nie tylko identyfikuje Liderów, ale też pozwala zebrać wiedzę na temat jakości wybranych produktów i usług, a dodatkowo przynosi wiedzę o tym, dlaczego dane produkty wybierane są jako najlepsze oraz jakie skojarzenia budzą wśród konsumentów marki brane pod uwagę w badaniu. W tym roku swoimi opiniami podzieliło się blisko 14 000 tysięcy respondentów, spośród których 64.2 % zadeklarowało znajomość marki ITAKA, a aż 87.3% osób, będących użytkownikami oferowanych produktów, je poleca. Badani uzasadnili, że to właśnie dzięki szerokiej ofercie podróży, miłej obsłudze na infolinii, zaufaniu, dobrym cenom i wysokim standardom obsługi, spełniającym oczekiwania wymagających klientów, ITAKA została uznana za Lidera Jakości.
„Konsumencki Lider Jakości to dla nas wyjątkowe wyróżnienie! Pozytywne opinie Klientów, zweryfikowane w sposób niezależny i zewnętrzny potwierdzają, iż kierunek, którym podążamy, zorientowany na wysoką jakość usług, idącą w parze z najwyższym standardem obsługi Klienta – jest właściwy. ITAKA, jeśli chodzi o biura podróży, jest najbardziej rozpoznawalną marką na polskim rynku. Jest też marką najczęściej wybieraną przez Klientów i, co dla nas najistotniejsze, marką najczęściej polecaną. Nagrody Konsumenckie utrwalają pozytywny obraz firmy, a znalezienie się wśród najlepszych jakościowo marek na polskim rynku to dla nas świetna promocja i nobilitacja. Dziękuję wszystkim Klientom za oddane na nas głosy i zapewniam, iż dołożymy wszelkich starań, aby spełnić ich oczekiwania” – skomentował Piotr Henicz, wiceprezes zarządu Biura Podróży ITAKA.
Najważniejsze fakty o programie Konsumencki Lider Jakości 2024:
12-03-2024
Kolejna, już XIII edycja programu Konsumencki Lider Jakości 2024 to kolejny sukces! ITAKA już 13. raz z rzędu zajęła I miejsce w kategorii Biura Podróży i tym samym otrzymała złote godło KONSUMENCKIEGO LIDERA JAKOŚCI 2024.
Badania opierają się na zgromadzonych opiniach aktywnych konsumentów, których analiza nie tylko identyfikuje Liderów, ale też pozwala zebrać wiedzę na temat jakości wybranych produktów i usług, a dodatkowo przynosi wiedzę o tym, dlaczego dane produkty wybierane są jako najlepsze oraz jakie skojarzenia budzą wśród konsumentów marki brane pod uwagę w badaniu. W tym roku swoimi opiniami podzieliło się blisko 14 000 tysięcy respondentów, spośród których 64.2 % zadeklarowało znajomość marki ITAKA, a aż 87.3% osób, będących użytkownikami oferowanych produktów, je poleca. Badani uzasadnili, że to właśnie dzięki szerokiej ofercie podróży, miłej obsłudze na infolinii, zaufaniu, dobrym cenom i wysokim standardom obsługi, spełniającym oczekiwania wymagających klientów, ITAKA została uznana za Lidera Jakości.
„Konsumencki Lider Jakości to dla nas wyjątkowe wyróżnienie! Pozytywne opinie Klientów, zweryfikowane w sposób niezależny i zewnętrzny potwierdzają, iż kierunek, którym podążamy, zorientowany na wysoką jakość usług, idącą w parze z najwyższym standardem obsługi Klienta – jest właściwy. ITAKA, jeśli chodzi o biura podróży, jest najbardziej rozpoznawalną marką na polskim rynku. Jest też marką najczęściej wybieraną przez Klientów i, co dla nas najistotniejsze, marką najczęściej polecaną. Nagrody Konsumenckie utrwalają pozytywny obraz firmy, a znalezienie się wśród najlepszych jakościowo marek na polskim rynku to dla nas świetna promocja i nobilitacja. Dziękuję wszystkim Klientom za oddane na nas głosy i zapewniam, iż dołożymy wszelkich starań, aby spełnić ich oczekiwania” – skomentował Piotr Henicz, wiceprezes zarządu Biura Podróży ITAKA.
Najważniejsze fakty o programie Konsumencki Lider Jakości 2024: