Poznaj nagrody
1
MIEJSCE
bon wakacyjny na 3000 zł
2
MIEJSCE
bon wakacyjny na 2000 zł
3
MIEJSCE
bon wakacyjny na 1000 zł
Wyróżnienia
2x
bon wakacyjny na 500 zł
Nagroda gwarantowana
60%
rabatu
na przewodniki pascala
Jak wziąć udział w konkursie?
1
Wejdź w ankietę
Po powrocie z wakacji znajdziesz ją:
- w Strefie Klienta
- lub w swojej skrzynce mailowej
2
Podziel się swoją opinią
opisz hotel lub wycieczkę objazdową
zobacz wskazówki
3
Zaznacz zgodę
na udział w konkursie i wyślij ankietę
Poznaj laureatów
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
OPINIE
Jak dodać opinię o hotelu lub wycieczce?
- zaloguj się na swoje konto w Strefie Klienta
- w menu po lewej stronie kliknij w zakładkę „Moje rezerwacje”, a następnie w „Dodaj rezerwację”
- podaj dane swojej rezerwacji, czyli: numer rezerwacji, nazwisko osoby rezerwującej (bez polskich znaków) i datę wyjazdu
- po dodaniu rezerwacji kliknij w „szczegóły”
- przycisk „dodaj opinię” znajduje się w sekcji „Podziel się swoimi wrażeniami z podróży!”
- kliknij w „dodaj opinię”, aby przenieść się do formularza ankiety
- wypełnij i wyślij ankietę. Więcej informacji o zasadach wypełniania ankiety znajdziesz w Regulaminie serwisu.
- dodatkowo możesz dodać zdjęcia
Kiedy moja opinia pojawi się na stronie?
Opinie nie wyświetlają się od razu po przesłaniu wypełnionej ankiety. Są
publikowane po weryfikacji moderatora, który sprawdza czy przesłana
opinia nie narusza zasad
Regulaminu serwisu. Czas
oczekiwania na publikację przesłanej opinii to zwyczajowo ok. 30 dni
roboczych, natomiast w sezonie wakacyjnym, ze względu na dużą liczbę
opinii, czas ten może być dłuższy.
Jakie są powody odrzucenia opinii?
Nie publikujemy opinii, które:
- zawierają nieodpowiednie treści – wyrażenia oraz zdania, które są powszechnie uznane za obraźliwe, promują rasizm, nienawiść, zawierają groźby, przekleństwa, wypowiedzi o podtekście seksualnym lub innym, mających charakter zakazany obowiązującym prawem,
- zawierają informacje niezgodne z faktami odnoszącymi się do danego hotelu/wycieczki,
- nie są oryginalne i zawierają w treści reklamę, lokalizację lub nazwę innych podmiotów świadczących usługi turystyczne (także w kontekście porównawczym) oraz zawierają teksty skopiowane z innych stron, linków.
- zawierają prywatne informacje osób trzecich (nazwiska, adresy, numery telefonu, adresy e-mail, itp.)
- zawierają informacje o cenie imprezy turystycznej oraz cenie usług dodatkowych
- zawierają treści reklamacyjne
- zawierają znaki, w tym np. znaki specjalne, które powodują, że opinia staje się nieczytelna
- zawierają część opisową niespójną z oceną liczbową
Czy opinie są cenzurowane?
Każda przesłana opinia jest czytana przez moderatora, który sprawdza czy
nie narusza ona zasad
Regulaminu serwisu. W
ankiecie są do wypełnienia 2 pola – „opis hotelu/wycieczki” oraz „opis
ogólny”. Publikujemy na stronie informację na temat hotelu/wycieczki,
czyli treść zawartą w „opisie hotelu/wycieczki”. Wszelkie uwagi zawarte
w „opisie ogólnym” (dotyczące np. rezydenta, pilota, przelotu czy
autokaru) służą poprawie jakości naszych usług, ale nie są publikowane
na stronie. Publikujemy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie, o ile
nie łamią one postanowień
Regulaminu serwisu.
ZDJĘCIA
Jak dodać zdjęcia?
- zaloguj się na swoje konto w Strefie Klienta
- w menu po lewej stronie kliknij w zakładkę „Moje rezerwacje”, a następnie w „Dodaj rezerwację”
- podaj dane swojej rezerwacji, czyli: numer rezerwacji, nazwisko płatnika (bez polskich znaków) i datę wyjazdu
- po dodaniu rezerwacji kliknij w „szczegóły”
- przycisk „dodaj zdjęcia” znajduje się w sekcji „Podziel się swoimi wrażeniami z podróży!”
- kliknij w „dodaj zdjęcia”, załaduj zdjęcia, dodaj opis i zaznacz kategorie, a następnie kliknij w „wyślij”
- pojedyncze zdjęcie nie może przekraczać 5 MB, jednorazowo można wgrać maksymalnie 30 zdjęć, minimalna rozdzielczość zdjęcia to 800x600px
Gdzie są publikowane zdjęcia?
Zdjęcia dodane przez naszych Klientów są widoczne na stronach imprez
turystycznych, w sekcji „Zdjęcia Klientów”, która znajduje się w
zakładce „Zdjęcia”.
RABAT NA PRZEWODNIK
Skąd pobrać kod rabatowy na przewodnik Pascala za dodanie opinii?
- zaloguj się na swoje konto w Strefie Klienta
- w menu po lewej stronie kliknij w zakładkę „Moje rezerwacje”, a następnie w „Dodaj rezerwację”
- podaj dane swojej rezerwacji, czyli: numer rezerwacji, nazwisko płatnika (bez polskich znaków) i datę wyjazdu
- po dodaniu rezerwacji kliknij w „szczegóły”
- kliknij w przycisk „odbierz rabat Pascala”, który znajduje się w boksie pod szczegółami rezerwacji i płatnościami
Jak zrealizować kod rabatowy na przewodnik Pascala?
Wejdź na stronę
www.pascal.pl,
wybierz przewodnik z kategorii „Przewodniki Itaka”, a następnie wpisz
kod w polu „wpisz swój kod rabatowy” i kliknij w przycisk „dodaj rabat”.
Gdy rabat zostanie naliczony, sfinalizuj zamówienie. Kod rabatowy na
przewodnik Pascala można zrealizować do 04.01.2025 r.
KONKURS
W której edycji konkursu bierze udział moja opinia?
O tym, w której edycji konkursu bierze udział przesłana opinia decyduje
data jej akceptacji przez moderatora. Jeśli chcesz upewnić się, czy
Twoja opinia bierze udział w aktualnej edycji konkursu, wyślij zapytanie
na
opinie@itaka.pl
Kiedy zostanie rozstrzygnięty konkurs?
Konkurs na użyteczną opinię z wakacji rozstrzygany w trzymiesięcznych
edycjach (raz na kwartał). Po zakończeniu każdej z nich jury ma 30 dni
roboczych na wyłonienie zwycięzców i 14 dni na poinformowanie ich o
wygranej. Jeśli chcesz sprawdzić, jakie miesiące obejmuje aktualnie
trwająca edycja konkursu, przejdź do sekcji „Poznaj Zwycięzców” i
sprawdź w jakim miesiącu została przyznana po raz ostatni nagroda
główna.
Aktualnie trwająca edycja obejmuje trzy miesiące następujące po wręczeniu nagrody głównej.
Aktualnie trwająca edycja obejmuje trzy miesiące następujące po wręczeniu nagrody głównej.
Wskazówki dotyczące pisania opinii
TAK dla:
- użytecznych i prawdziwych informacji
- subiektywnej oceny hotelu, pokoju, restauracji, plaży i basenu, jedzenia
- opisu położenia i atrakcji w okolicy
- zalet hotelu i jego wad
- przydatnych wskazówek podczas zwiedzania i porad co warto ze sobą zabrać (dot. wycieczek objazdowych)
NIE dla:
- obraźliwych, dyskryminujących treści, wulgaryzmów i gróźb
- umieszczania danych osobowych (nazwisk, adresów, e-mail, nr telefonu, adresów profili w Social Mediach) i linków
- podawania ceny wakacji i usług nabytych bez naszego pośrednictwa
- treści reklamowych
- cytatów lub wypowiedzi osób trzecich